تبریز؛

کشف محموله 110 میلیون تومانی قاچاق در آذرشهر

فرمانده انتظامی آذرشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش 110 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، سیدلطیف حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران آگاهی شهرستان برای تشدید اقدامات کنترلی و مقابله با هرگونه انواع قاچاق و با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه در کارخانه خوراک دام و طیور در یکی از روستاهای نزدیک کارخانه آهک، کالای قاچاق از جمله سیگار و غیره دپو می‌شود سریعا به محل عزیمت کرده و مشاهده می‌کنند کارخانه متعلق به شخصی به هویت «س.س» اهل و ساکن آذرشهر است.

حسینی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی کارخانه مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی سیگار قاچاق دپو شده از جمله 850 هزار نخ سیگار خارجی و 7 هزار تنباکوی خارجی مقادیر قابل توجه‌ای لوازم و تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی در ادامه گفت: این محموله ارزشی معادل یک میلیارد و 100 میلیون ریال دارد و به دلیل اینکه صاحب کالاها در محل حضور نداشته از این رو با همکاری نگهبان کارخانه تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر افزود: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد جامعه وارد می‌سازد به همین منظور برخورد قاطع با هرگونه قاچاق در سطح شهرستان انجام می‌گیرد و مأموران با این معضل اجتماعی برخورد جدی خواهند داشت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قاچاق ، آذرشهر ، سیگار ، تنباکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.