پیروزی در جرف الصخر ، پیروزی برای ایران بود

مقامات عراقی بارها بر نقش ایران در حفظ بغداد ، تاکید کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالمانیتور؛  این پایگاه خبری در مطلبی ، به نقش ایران در پیروزی های ارتش عراق اشاره کرده است و می نویسد : « پیروزی های اخیر ارتش عراق ، در سایه حمایتهای ایران به دست آمده است
المانیتور این پیروز ی های اخیر ، خصوصا در جرف الصخر را از آن رو مهم می داند که به گفته مقامات عراقی در این نبرد حساس ، بدون کمک هوایی ائتلاف آمریکایی پیروز شدند.
ستون نویس المانتیور می نویسد : به دلیل اهمیت جرف الصخر ، همکاری بین نیروهای مختلف عراقی ، اعم از ارتش و نیروهای مردمی ، در این پیروزی بزرگ ، اهمیت دارد.
اما قمست مهم مقاله این پایگاه خبری – تحلیلی ، بررسی دیدگاه رسانه های ایرانی به این پیروزی است. این سایت ، مدعی است به دلیل پوشش گسترده پیروزی های ارتش عراق و انتشار تصاویر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ایران به این پیروزی خیلی اهمیت داد. بعبارت دیگر ، همانطوری که مقامات عراقی بارها اذعان کردند ، اگر ایران نبود ، داعش بغداد را هم فتح می کرد.
المانیتور اعتقاد دارد که حمایت تسلیحاتی و رسانه ای ایران از ارتش عراق ، حضور عبادی در ایران بعنوان نخست وزیر عراق و انتشار تصاویر حاج قاسم سلیمانی در پیروزی های اخیر ، نشان دهنده روابط حسنه و راهبردی دو کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
پیروزی اسلام است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
حاج قاسم آنقدر کارش درست است که بعد از نابودی داعش, عراقی ها احتمالا از وی خواهند خواست مدت طولانی تری در عراق بماند
آخرین اخبار