برنامه "ذكر عاشوراييان" با امكان دانلود در سايت شبكه دو قرار گرفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، برنامه «ذكر عاشوراییان» كاری از گروه معارف شبكه دو سیما و به تهیه كنندگی سعید پورفرج به مناسبت ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان هر روز از این شبکه به روی آنتن می رود.

بنابراین گزارش؛ بنا به تقاضای مكرر بینندگان در باره قرار گرفتن این برنامه بر روی سایت شبكه، این برنامه در سایت شبكه دو به آدرس www.tv2.irقرار گرفت و مخاطبان شبكه زندگی می توانند همنوا با نوحه سرایی در این ایام، قسمتهایی از این برنامه را كه تاكنون از شبكه دو پخش شده و در روزهای آتی هم تداوم دارد را در سایت شبكه دو تماشا كرده و در صورت تمایل، دانلود نمایند.

براساس این گزارش؛ برنامه"ذكر عاشوراییان" به تهیه کنندگی سعید پورفرج و کارگردانی مجید مروت‌پور از شنبه 3 آبان از شبكه دو پخش شد. این برنامه مذهبی كه بیش از پنج سال است از شبكه دو پخش می شود، هرساله با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو می گردد لذا امسال نیز در دهه اول محرم با پوشش مداحی‌های محمود کریمی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به روی آنتن شبكه زندگی رفت.

گفتنی است؛ این برنامه هرروز در 4 باکس 12 دقیقه‌ای، بخشهایی از آئین سوگواری عاشقان سیدالشهدا(ع) را در امامزاده چیذر تهران به تصویر می‌کشد و قرار است تا پایان ماه صفر در مناسبتهای خاص همچون اربعین سید و سالار شهیدان پخش شود.

انتهای پیام


برچسب ها: برنامه ، شبکه ، دو ، سالار ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار