مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: طرح ورزش صبحگاهی رایگان در مناطق مختلف آذربایجان غربی اجرا شده و با استقبال مردم همراه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی خلیلی صبح امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی که از بلوار امامت ارومیه آغاز شد، اظهار داشت: «طرح ورزش صبحگاهی رایگان ضامن سلامت اجتماع» در استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مورد اشاره در 13 مکان ورزشی و 70 نقطه دیگر سراسر استان اجرا خواهد شد، ادامه داد: اقشار مختلف جامعه با حضور در ساعت‌ و مکان‌های مشخص می‌توانند به انجام ورزش همگانی مبادرت کنند.

وی با بیان اینکه از این رهگذر با اجرای طرح مورد اشاره امکان اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های ورزشی فراهم شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح سلامتی و نشاط اجتماعی در جامعه به معنای واقعی شکل می‌گیرد.

خلیلی با بیان اینکه برای جمع زیادی از تحصیلکرده‌‌های تربیت بدنی امکان فعالیت فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با پشتکار مضاعفی توسط جوانان پیگیری شده و نتایج مثبتی دربردارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برای برگزاری این همایش نهادهای مختلف از جمله استانداری آذربایجان غربی، صدا و سیما، سازمان حمل و نقل و پایانه‌‌ها، شهرداری، شورای اسلامی شهر ارومیه، نیروهای انتظامی و نظامی، بانک رفاه و ... همکاری کرده‌اند، ادامه داد: ترویج ورزش همگانی یک مسئولیت اجتماعی بر دوش همه مردم است.

خلیلی از حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور و سایر مقامات استانی در این همایش عظیم تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: مشارکت مسئولان و مقامات در برگزاری این گردهمایی و حضور آنها در راهپیمایی نشان‌دهنده توجه آنها به این مقوله است.

وی با اظهار به اینکه رسانه‌های جمعی برای انعکاس این رویداد ورزشی کمر همت بسته‌اند، ادامه‌ داد: پخش زنده آن از صدا و سیمای جمهوری اسلام ایران منجر به این شده است، کسانی که بنا به دلایلی قادر به شرکت نشده‌اند‌، از این مراسم بی‌بهره‌ نمانند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همایش پیاده‌روی و امثال آن را نمایش اتحاد ملی و همبستگی مردم دانست، بیان داشت: در این آئین همه صرف‌نظر از عقاید، سلایق و سایر مشخصات شخصی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، ورزش ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.