پخش مستند "رو در رو با شیطان" که چهارشنبه شب گذشته ساعت 19:45 از شبکه یک سیما پخش شد،با استقبال گسترده بینندگان این شبکه مواجه شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، این مستند به همت برنامه ثریا و با هدف ناگفته های درگیریهای ایران و آمریکا در خلیج فارس پخش شد و برای نخستین بار در آن از شش بار سیلی ایران به آمریکا در خلیج فارس پرده برداشته شد. مستند رو در رو با شیطان از سری مستندهای سه گانه برنامه ثریا درباره نیروی دریایی کشورمان است که بعد از مستند "شکار روباه" (دستگیری نیروهای دریایی انگلیسی) از شبکه یک پخش شد. این مستند با محوریت چهره های شهدای نبرد دریایی با آمریکا همچون شهید "نادر مهدوی" و "بیژن گرد" ساخته شده بود که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد و با ارسال حدود سه هزار پیامک متنی و ابراز احساسات مردم، نوعی رکورد زنی در صدا و سیما در دریافت پیامک های متنی برای یک مستند محسوب می شود.

بخش سوم این مستند با تمرکز بر دست آوردهای کنونی نیروی دریایی و توانمندی های نظامی کشورمان در درگیری های خلیج فارس به زودی از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مستند ، صداو سیما ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وفایی
۲۰:۵۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
به نام خدا من قسمت دوم را دیدم
کاری بسیار ارزشمند بود. جوانان را امید وار میکند و انسان به وجد میاد از این همه عظمت و خدا رحمت کنه شهدای عزیز را که برای ما افتخار آفریدند این بر نامه اراده ما را در ایستادگی در مقابل دشمن مصمم تر کرد
سپاس فراوان
آخرین اخبار