سومين كنفرانس فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنايع نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با حضور صاحب نظران، پژوهشگران، كارشناسان فناوري اطلاعات و مديران ارشد وزارت نفت و شركت هاي تابعه، سازنده و پيمانكاران فناوري اطلاعات و ارتباطات برگزار مي شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، اين كنفرانس و نمايشگاه با توجه به اهداف كلان و سند چشم انداز توسعه صنعت نفت در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات، شناخت و ارزيابي دستاوردها و پيشرفت هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، ارايه توانمندي‌هاي موجود و نيز بررسي چالش هاي فراروي توسعه بهره گيري از فناوري ها دي ماه سال جاري برگزار مي شود.

تقويت جايگاه مديريت فاوا در صنايع نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، اشتراك دانش و مهارت هاي تخصصي كارشناسان، شناخت و ارزيابي آخرين دستاوردها و پيشرفت ها در زمينه فاوا و ارايه توانمندي‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت هاي ايراني ارايه دهنده تجهيزات و خدمات از اهداف اين كنفرانس است.

بررسي چالش ها و موانع فراروي توسعه بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها و آشنايي با مزيت هاي اقتصادي، تجاري و رقابتي صنعت با بكارگيري دانش و فناوري هاي مبتني بر فاوا از ديگر اهداف اين كنفرانس اعلام شده است.

محورهاي سومين كنفرانس فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنايع نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي؛ مديريت فاوا در نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، راهكارهاي عمومي فاوا در نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، سامانه هاي تخصصي فاوا در نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، سامانه هاي صنايع بالادستي نفت و گاز سامانه هاي صنايع پايين دستي پالايش، سامانه هاي معاملات بين المللي و مخابرات و ارتباطات در نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي معرفي شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار