پانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران ۲۸ الی ۳۰ بهمن ۹۳ در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، امید توکلی دبیر پانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در گفتگو با خ ب خ گفت: این کنگره در ۱۸ محور مختلف تخصصی که برخی از آن‌ها شامل نفت-گاز-پتروشیمی، زیست‌فناوری، نانوفناوری، پلیمر، مهندسی پزشکی، انرژی‌های تجدیدپذیر، محیط‌زیست و همراه با سخنرانی‌های تخصصی دراین محور‌ها اجرا می‌شود 

توکلی یادآور شد: امیدواریم این کنگره با معرفی فناوری‌ها و فرآیندهای نوین در جهت دستیابی به توسعه پایدار و بطور خاص مکانیسم دستیابی به ایجاد بسترهای اجتماعی - فرهنگی - اشتغال، اقتصادی و زیست‌محیطی آغازگر زنجیره بلندی در جهت رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های مرتبط باشد و نقطه تمایز این کنگره با سایر همایش‌های مشابه ورود به حوزه‌های مربوط به تجاری‌سازی و فناوری‌های دانش‌بنیان خواهد بود. 

 وی از کلیه متخصصان این حوزه دعوت کرد جهت مشارکت و همکاری در ارسال مقالات، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها و نمایشگاه جانبی، همکاری کنند تا برگزاری این کنگره به خاطره‌ای ماندگاردر جامعه مهندسی شیمی ایران بدل گردد. 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی جانبی، میزگرد‌ها و هم‌اندیشی‌های جانبی و کارگاههای تخصصی نیز همزمان با برگزاری این کنگره تشکیل می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www. ichec۱۵. ir مراجعه فرمایید.



انتهای پیام/

برچسب ها: دانش بنیان ، شیمی ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار