رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از افزایش 22 درصدی تخلفات حادثه ساز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آقای غفوریان به مناسبت هفته ناجا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار تخلفات حادثه ساز در سطح استان گفت: 351 تخلف حادثه ساز امسال در سطح استان به ثبت رسیده است.

وی افزود:سایر تخلفاتی هم که منشأ انضباطی دارد 11 درصد به نسبت پارسال افزایش نشان می دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به توقیف و ضبط 203 فقره گواهینامه که نمره منفی آنها به حد نصاب رسیده است،تصریح کرد: همچنین 1600 خودرو هم توقیف شده که خلافی بالای یک میلیون تومان برای آنها در سیستم ثبت شده است.

وی با اشاره به توقیف خودرو هایی که در حین رانندگی شرب خمر و یا از مواد مخدر استفاده کرده اند،افزود: 372 فقره گواهینامه رانندگی هم به این دلیل توقیف و ضبط شده است.

غفوریان گفت : تعداد مرگ و میر های رانندگی هم نسبت به 6 ماهه اول پارسال حدود 4 درصد افزایش پیدا کرده و امسال 107 نفر فوت شده اند.

وی بیشترین تخلفات به وقوع پیوستن در رانندگی را رعایت نکردن حق تقدم، توجه نکردن به جلو و ناتوانی کنترل وسیله نقلیه برشمرد و خاطرنشان کرد : بیشترین آمارهایی که در سیستم ثبت تخلفات رانندگان وجود دارد از این نوع تخلفات است.

غفوریان یادآور شد : شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان به ترتیب بیشترین آمار تصادفات و شهرهای قلعه گنج، عنبرآباد و منوجان کمترین آمار تصادفات را به خود اختصاص دادند.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: افزایش ، حادثه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.