حميد درخشان در چهارمين تجربه‌اش روي نيمكت پرسپوليس نخستين شكستش را تجربه كرد تا ماه‌عسل خيلي زود براي او به پايان برسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حميد درخشان در چهارمين تجربه‌اش روي نيمكت پرسپوليس نخستين شكستش را تجربه كرد تا ماه‌عسل خيلي زود براي او به پايان برسد. حالا جانشين علي دايي روي ديگر سكه را هم ديده و با سختي‌هاي كار در چنين پستي آشناتر شده است. موضوع اما فقط مربوط به همين يك شكست نمي‌شود. فارغ از سقوط در جدول رده‌بندي و افزايش مجدد فاصله با صدر، حالا اين بازيكنان پرسپوليس هستند كه يك به يك دست به اعتراض مي‌زنند.

 

اگر در دوران مربيگري علي دايي هيچ بازيكني به خودش جرات اعتراض به كادر فني و مديريتي باشگاه را نمي‌داد، حالا در طول همين چهار هفته كلي خبر قهر و غضب از اردوگاه سرخپوشان مخابره شده است. غير از مصاحبه وحشتناك سوشا مكاني در همان روزهاي اول، ابتدا اين رضا حقيقي بود كه بعد از تعويض شدن در بازي نفت مسجدسليمان، از سمت ديگر ميدان بيرون رفت و كفشش را به زمين كوبيد، بعد شايعه قهر نيلسون در فاصله يك ساعت به بازي با راه‌آهن منتشر شد، بعدتر گفتند رضا نورمحمدي از اينكه براي بازي با استقلال صنعتي روي نيمكت قرار گرفته شاكي شده و دست آخر در پايان بازي با سپاهان، نوبت به ميثم حسيني رسيده است كه با شدت هرچه تمام‌تر، كادر فني و برخي از بازيكنان پرسپوليس را مورد انتقاد قرار بدهد.

 

در روزهايي كه «سونامي اعتراض» در پرسپوليس توقف‌ناپذير به نظر مي‌رسد، درخشان كار سختي براي حاكم كردن انضباط در اردوگاه قرمزها دارد. آيا او موفق خواهد شد؟

 

بانک ورزش

برچسب ها: مشکل ، درخشان ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شفق
۱۶:۵۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
هیچ کس علی دایی نمی شه.درخشان پیروزی را به پرتگاه می برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
درخشان خراب خواهد شد چون مربی نیست. پارتی امدی
Kazakhstan
محسن
۱۳:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
فقط علی دایی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
پرسپوليس نه مربي در خور نامش دارد و نه مديراني در حد اين تيم . مجموعه ي اين كادر شايد به درد تيم هاي دسته اول بخورند ولي پرسپوليس نه
آخرین اخبار