فیروز محمودی مشکلات تیم را دلیل عدم نتیجه‌گیریشان دانست و کم‌کاری بازیکنان را رد کرد.

فیروز محمودی مربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست در دیدار با تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به اعتقاد بنده بازی با میثاق تهران بازی بسیاری خوبی بخصوص از سمت تیم شهرداری بود . تیم ما نسبت به بازی های گذشته پیشرفت هایی داشت اما متاسفانه مشکلاتی که در بازی های گذشته هم داشتیم ، گریبان تیم را گرفت و بازی را واگذار کردیم . در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت های به مراتب بیشتری از تیم میثاق ایجاد کردیم اما نتوانستیم به امتیاز بازی دست یابیم.
 
محمودی که در نبود رضا عقابی عهده دار مسئولیت تیم شهرداری ساوه می باشد در باره وضعیت نهایی کادر فنی این تیم گفت: هنوز باشگاه تصمیمی در این رابطه نگرفته و فقط برای این بازی بنده  و آقای زندی پور مسئول این تیم بودیم تا این بازی را بگذرانیم و سپس تصمیم نهایی مدیران باشگاه در مورد نیمکت تیم اتخاذ شود. احتمالا در یک یا دو روز آینده تصمیم گیری خواهد شد اما بنده در این رابطه نه اطلاعی دارم و نه نظری. یک بحث کاملا مدیریتی است و ما تابع می باشیم.
 
وی درمورد شایعات بوجود آمده در مورد کم کاری برخی بازیکنان گفت: در مجموع به تمام بازیکنان تیم ایمان دارم. کمکاری را قبول ندارم و اعتقادم این است که گزینش بازیکنان و افرادی که در باشگاه حضور دارند خوب بوده .اما برخی اختلاف سلیقه ها و همچنین عدم هماهنگی بازیکنان در قالب یک تیم و برخی بی مهری ها و بی سلیقگی ها دست به دست هم داده تا وضعیت تیم به اینجا برسد. پتانسیل شهرداری خیلی بالا است و در آینده نزدیک این موضوع را به عینه مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/



برچسب ها: فوتسال ، ساوه ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار