رضا لک پس از پیروزی مقابل تیم بحران زده شهرداری ساوه از بازیکنان تیمش که یکدل بودند تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران پس از کسب دومین پیروزی فصل آن هم در خانه تیم شهرداری ساوه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به شرایطی که هر دو تیم در آن قرار داشتند رسیدن به این سه امتیاز برای هر دو طرف حیاتی بود. تیم شهرداری تیم دست و پا بسته ای نبود و شاید مشکلاتی که دارد موجب می شود که دیر تر به نتیجه مطلوب دست یابد. اما به نظر من در هفته های بعدی بهتر از این خواهند بود .
 
لک در ادامه افزود: پیش از بازی روی نقاط ضعف و قوت شهرداری به خوبی کار کردیم و راه های نفوذ این تیم را به خوبی بستیم تا توانستیم از فضای ایجاد شده پشت مدافعان حریف ، توانستیم دو گل بزنیم .
 
سرمربی میثاق در پایان گفت:در بازی های قبلی هم خوب بودیم اما شانس با ما یار نبود و اگر موقعیت هایمان را از دست نمی دادیم شاید جایگاه بهتری داشتیم اما در این هفته تنها چیزی که من را واقعا خوشحال کرد ، مدیریت بازیکنان در زمین بود . بعد از ۵-۶ هفته امروز من یک تیم همدل و همرنگ و با احساس مسئولیت و دارای ریتم دیدم که برای موفقیت یک واحد با تمام وجود تلاش می کردند. به همین دلیل از بازیکنان تیم تشکر می کنم و امیدوارم همیشه همین گونه باشد.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لک ، میثاق ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار