هفته ششم لیگ برتر فوتسال با رویارویی 12 تیم در روز جمعه پیگیری شد و فردا نیز مس سونگون و مقاومت البرز به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در نخستین دیدار دیدارهفته ششم لیگ برتر فوتسال دو تیم شهروند ساری و تاسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند.نماینده ساری در لیگ که تا کنون با وجود نتایج نه چندان رضایت بخش تیم قدرتمندی نشان داده و به خصوص در دیدارهای خانگی  رقبا را با مشکل رو به رو کرده، میزبان یاران شمسایی شد تا امتیاز را ازآن خود کند اما این تیم تاسیسات بود که توانست توسط احمدعباسی به گل برتری بازی دست یابند.

 درادامه شاگردان ابطحی که با وجود هواداران و هماهنگی که با زمین به خصوص خود دارند بلافاصله موفق به جبران گل خورده شدند تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد. گل میزبان توسط محمدرضا کرد به ثمر رسید.

درشروع نیمه دوم با وجود اینکه هر دوتیم در پی گلزنی بودند اما تا دقایق زیادی قفل دروازه هیچ یک از تیم ها بازنشد تا اینکه احمدعباسی و شمسایی قفل این بازی را بازکردند و با به ثمر رساند 2 گل رقابت را به نفع خود در آوردند.این دیدار اما در نیمه دوم با حواشی همراه شد که طی آن دو دروازه بان شهروند ساری و تاسیسات دریایی با یکدیگر درگیر شدند به همین دلیل بازی تا دقایقی متوقف شد.پس از این حاشیه ها تیم شهروند ساری در لحه های پایانی رقابت موفق به گشودن دروازه نظری شد تا دیدار با نتیجه 3-2 به پایان بسرد و یاران شمسایی به امتیاز کامل بازی دست یابند .

***در دیدار میثاق تهران و شهرداری ساوه شاید شرایط حاکم بر باشگاه ساوه ای فرصت بزرگی را به نماینده تهران داد زیرا به نظر می رسید تیم شهرداری ساوه بحران زده است و نتواند از سد شاگردان لک عبور کنند در همین راستا با گذشت زمان کمی از آغاز رقابت تیم میثاق که جنگنده بازی می کرد توسط حاجی بنده به گل نخست بازی رسید تا در ادامه برای کسب این امتیاز مهم، رقیب را تحت فشار قرار دهد. تیم شهرداری ساوه که این هفته بدون سرمربی و با فقدان عقابی روی نیمکت به میدان آمده بود بیشتر درلاک دفاعی فرو رفت تا در برابر حمله های تیم میثاق، آسیب پذیری کمتری داشته باشد به همین دلیل رقابت با نتیجه اولیه ادامه پیدا کرد.

اما در نهایت حمله های میثاق کار دست ساوه داد و حاجی بنده با زدن دومین گل میثاق نیمه نخست را به پایان رسانید
.
نیمه دوم برای هیچ یک  از تیم ها گلی به همراه نداشت تا رقابت شهرداری ساوه و میثاق با همین نتیجه به پایان برسد.

***گیتی پسند اصفهان در دیداری نزدیک وفشرده مقابل فرش آرا قرار گرفت، این تیم که در پی جبران نتیجه هفته گذشته بود با گذشت زمان فرش آرا را مورد بررسی قرار داد و توانست با بازی جنگنده خود توسط اسماعیل پور به گل نخست بازی برسد هنوز دقایقی از به ثمر رساندن این گل نگذشته بود که تقی زاده بار دیگر دروازه رش آرا را باز کرد تا بازی با حساب 0-2 دنبال شود. دیدار دو تیم که به واسطه حواشی فصل گذشته حساس پیگیری شد تا این جای کار به ضرر فرش آرا در جریان بود تا این تیم باز هم نتواند صحه ای بر ادعای خود بگذارد.

در نیمه دوم  فرش آرا در دقایق نخست توسط سعادتی دروازه گیتی پسند را گشود تا به نتیجه یا کسب تساوی امیدوار باشد اما یاران کشاورز نبض بازی را در دست گرفتند و با شناختی که نسبت به این تیم مخصوصا ضعف در دفاعش داشتند، رقابتی متفاوت را ارائه دادند تا بازیکنان با تجربه تیم اصفهانی فرش آرا را با به ثمر رساندن 3 گل دیگر به زانو دراورد این گل ها توسط اسماعیل پور، تقی زاده و آذرپرور به ثمر رسید تا دیدار با نتیجه 5-1 به پایان برسد.

***دربی تبریز با رویارویی تیم های دبیری و پایاسازه انجام گرفت که طی آن شاگردان شمس در دقایق نخست رقابت موفق به باز کردن دروازه عباسیان شدند اما پایاسازه که تا کنون نتوانسته علیرغم تمرینات خوب پیش فصلی و عملکرد ایده آل در فصل نقل و انتقالات نتایج جالب توجهی کسب کند حاضر به پذیرش این شکست به خصوص در نیمه اول نشد و با تغییر تاکتک و همچنین شناخت نقاط ضعف دبیری موفق شد بازی باخته را به سود خود تغییر دهد و نیمه نخست را با نتیجه 2-1 به پایان برساند.گل دبیری توسط شفیعی و گل های پایاسازه را عسکری کهن و قبادی به ثمررساندند.

نیمه دوم برای پایاسازه ایده آل آغاز شد تا بتواند از سد تیم مدعی دبیری بگذرد و ازهمشهری خود درکمال ناباوری با به ثمر رساندن 2 گل پیشی بگیرد اما کار به همین جا ختم نشد تا رضا موثق که هفته گذشته برای تیمش درخشید، مقابل همشهریشان پنجمین و ششمین گل را نیز دریافت کند.عسگری(3) و قبادی گلزنان پایاسازه بودند.

در ادامه قلی پور توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا حساب کار به 6-2 برسد.دربی تبریز با همین نتیجه و با شکست سنگین  شاگردان شمس به پایان رسید.
البته فراز و فرودهای دبیری در نتاج کسب شده اش نمی تواند نشان از تیمی هماهنگ و حرفه ای داشته باشد.
 
***هفته ششم لیگ برتر به جنوب کشور نیز کشیده شد تا تیم های حفاری و منصوری به مصاف هم بروند.در همین راستا حفاری را که با توجه به نتایجش تا کنون می توان سلطان تساوی دانست نبض بازی را در دست گرفت تا در دیدار خانگی منصوری را با گل های طالبی و گلابوند مغلوب خود کند.این نتیجه برای حفاری که تا کنون ناکام بوده نقطه شروع دوباره ای است به همین دلیل حفاری ضمن حفاظت از این نتیجه دفاع را در دستور کار خود قرار داد و از موقعیت های خود نیز نتوانست استفاده کند تا در همین حین منصوری که در فکر جبران نتیجه بود توسط مجیدی پور یکی از گل های دریافتی را جبران کند.

 اما حفاری که خیال تقسیم امتیاز با رقیب را نداشت باز هم با گلزنی بازیکنان فاصله اش را با منصوری افزایش داد تا به نتیجه 4-1برسد اما کیایی توانست با گلزنی یکی از گل های خورده را جبران کند تا در نهایت بازی 4-2 به پایان برسد.گل های حفاری توسط ضیاغم(2)، فهیمی، صفری به ثمر رسید.
 
***در مشهد، فردوسی میزبان تیم قدرتمند ماهان تندیس شد.این دیدار ساعت18 آغاز شد و تیم ها نیمه نخست را با وجود دیدار دیدنی و جنگنده با تساوی 1-1 به پایان رساندند.این گل ها توسط قدیری برای فردوسی و وفایی برای ماهان تندیس به ثمر رسید البته کسب این نتیجه برای فردوسی بی تجربه برابر قدرت امسال لیگ برتر در نیمه نخست راضی کننده بود اما با توجه به اینکه  ماهان تندیس تا کنون در نیمه دوم یعنی نیمه مربی ها، قدرت خود را به رخ کشیده است باید در انتظاررقابتی متفاوت از قمی ها بود.

نیمه دوم نیز در ابتدا برای دو تیم همانند قبل دنبال شد تا گلزنی وفایی از قم و فاخر از مشهد برای دو تیم تساوی 2-2 را به همراه داشته باشد.اما  در ادامه شاگردان شمسایی موفق به گشودن دروازه حریف شدند و با به ثمر رساندن دو گل نتیجه را به 4-2 رساندند و فردوسی که چشم به حتی یک تمتیاز بازی داشت برای سومین بار دروازه ماهان را باز کرد اما در نهایت با نتیجه 4-3 بازی را واگذار کرد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار