رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با حضور در جلسه تمرینی امروز تیم شهرداری، با بازیکنان تیم خداحافظی کرده و از آنها حلالیت طلبیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با حضور در جلسه تمرینی امروز تیم شهرداری، با بازیکنان تیم خداحافظی کرده و از آنها حلالیت طلبیده است.
 
باشگاه شهرداری ساوه امروز آبستن اتفاقات و خبرهای مختلفی بود که حضور عقابی در جلسه تمرینی را با یک علامت سوال همراه می کرد. اما در نهایت رضا عقابی دقایقی را در جلسه روز گذشته تمرینی شهرداری حضور یافته و در پایان تمرین با بازیکنان و اعضای باشگاه خداحافظی کرده و به نظر می رسد این کناره گیری با موافقت مدیران باشگاه همراه شود.
 
عقابی که در فصل جاری نتایج خوبی نگرفته بود و در پایان هفته پنجم بدون امتیاز از ۴ بازی در انتهای جدول قرار داشت، کسب این نتایج ضعیف را به کمکاری بازیکنان به سردستگی ظریفیان ربط داده بود و به این ترتیب حمایت عده ای از بازیکنان را از دست داد و وقتی دید حمایت باشگاه هم با او همراه نیست، شرایط را برای کار مساعد ندیده و به نظر می رسد از فردا فرد جدیدی در تمرین شهرداری حاضر باشد.
 
با توجه به سابقه موفقیت خوراکچی در خروج تیم ها از بحران و تجربه موفق او در سال ۹۰ در باشگاه شهرداری به نظر گزینه ی اصلی و محتمل نیمکت شهرداری باشد.



انتهای پیام/


برچسب ها: فوتسال ، خوراکچی ، عقابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار