صرامی فروشانی گفت: عوامل ناظر در برنامه‌ها می‌بایست دارای شرایط مستحکمی باشند تا نفوذپذیری آنها قطعی شود.

محسن صرامی فروشان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های راهبردی برای حل مشکل آلاینده‌‌ها و ریزگردها در  کلان‌شهرها شامل برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می‌شود.
 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: همواره شاهد هستیم که نه تنها برنامه ریزان بلکه مجریان و ناظران هم در جایگاه خود قرار نگرفته‌اند و این شرایط منجر به افزایش ریزگردها و آلاینده‌ها در حاشیه کلان شهرهایی همچون تهران و اصفهان شده که به زیان شهروندان ساکن در این شهرها خواهد بود.

وی ساماندهی صنایع تولیدکننده ریزگردها در تهران را جزء برنامه‌های بلند مدت معرفی کرد و افزود: ضروری است تا جایگاهی برای این واحدهای تولید کننده مشخص شود و تسهیلاتی جهت توسعه و تصویب این صنایع در نظر گرفته و خروج آنها از اطراف کلان شهرها مدیریت شود.
 
صرامی فروشان یادآور شد: اگر این شرایط محقق نشود هیچ اقدامی در جهت پلمپ واحدهای تولیدکننده گرد و غبار در اطراف شهر تهران عملی نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینگونه اظهارنظرها در خصوص پلمپ صنایع تولیدکننده گرد و غبار در اطراف تنها جنبه تبلیغاتی و شعارگونه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار