اکبرزاده اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در طول مدت یک هفته مانده به مسابقات بسته شده است متاسفانه هیچ یاری دهنده‌ای تیم پالایش را یاری و حمایت نکرد.

اکبرزاده سرپرست تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم فوتبال پالایش گاز ایلام برای حضور در هفتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات فراوان و بسیار مالی مواجه بوده است متاسفانه با بضاعت بسیار اندک تیم فوتبال پالایش گاز ایلام را آماده رقابت‌های لیگ برتر کردیم.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در مدت یک هفته بدون حمایت و پشتیبانی مسئولان و هیأت استان بسته  و راهی رقابت‌ها شده است تیم در هفتمین رقابت‌های لیگ برتر هفت بازیکن غیربومی جذب کرده است بازیکنان غیربومی در خوابگاهی که توسط مدیرعامل تیم تامین شده است حضور دارند و در تمرینات تیم شرکت می‌کنند.

اکبرزاده افزود: بازیکنان تیم قرارداد سفید امضا کرده‌اند. هزینه های تیم و سقف قراردادها مشخص نشده است با جذب اسپانسر هزینه‌ها و مبلغ قرارداد بازیکنان مشخص می‌شود.

سرپرست تیم ادامه داد: تیم پالایشگاه گاز ایلام در هفتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر، پنجمین حضورش را تجربه می‌کند. امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها مسئولان استان این تیم را همیاری کنند و همانند سال گذشته در رقابت‌های برتر تیم را رها نکنند.

وی افزود: تیم در نخستین دیدار از رقابت‌های برتر جمعه11 مهرماه به مصاف تیم همیاری ارومیه می‌رود. تیم پالایش در ششمین دوره رقابت‌های برتر در دو دیدار رفت و برگشت موفق به شکست این تیم شده است امیدواریم در نخستین دیدارمان از رقابت‌های این فصل لیگ برتر تیم پیروز میدان شویم.

اکبرزاده تصریح کرد: دو تیم پالایش گاز ایلام و همیاری ارومیه در شرایط برابری قرار دارند دو تیم با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند و ضمن اینکه 2 تیم دیر بسته شده ‌اند تا جایی که مطلع شدم که تیم همیاری ارومیه خواهان انصراف از رقابت‌های برتر بوده است که گویا این مسئله کنسل شده است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار