نخستین المپیاد ورزشی روستایی مازندران در بخش مرکزی شهرستان ساری پایان یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری مراسم اختتامیه این مراسم با حضور مسئولان شهرستان در سالن همایش هلال احمر شهرستان ساری عصر دیروز برگزار شد. رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری با اشاره به همزمانی برگزاری مراسم اختتامیه این المپیاد در هفته دفاع مقدس گفت: شهدا هویت ما هستند و همه ما وظیفه داریم دست آوردهای این دلیرمردان و ایثارگران را بشناسیم و به نسل های بعد انتقال دهیم. 

یوسفی با بیان اینکه این نخستین المپیاد ورزش روستایی است که در استان وحتی کشور برگزار می شود افزود: در این المپیاد 3 هزار 275 ورزشکار در قالب 232 تیم ورزشی از 80 روستای بخش مرکزی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه شرکت بانوان در این المپیاد چشمگیر بوده است افزود: ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در این المپیاد شرکت کردند که 11رشته مربوط به آقایان و 9رشته مربوط به بانوان بوده است.

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان  تصریح کرد : هدف از برگزاری این المپیاد ورزش روستایی را شناسایی ورزشکاران با استعداد تر، انتخاب تیم های برتر به مدت یک سال و آماده سازی آنها برای شرکت در مسابقات  شهرستانی، استانی، و کشوری و تشکیل اتاق فکر برای تو سعه ورزش روستایی ،ونیز هم اندیشی و همکاری بیشتر شوراهای اسلامی با شوراهای ورزشی بیان کرد.

فرماندار شهرستان ساری نیز در این مراسم بااشاره به اینکه ورزش موجب سلامتی جسم وروح می شود گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و ورزشی موجب نشاط و شادابی در میان جوانان و جامعه می شود.

واحدی افزود : مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید توجه ویژه ایی به ترویج ورزش همگانی و ورزش های بومی ،محلی روستائی دارند .

بخشدار مرکزی شهرستان ساری نیز گفت: باید به ورزشکاران روستایی که نقش مهمی در کسب نشان های رنگارنگ در مسابقات داخلی و خارجی دارند بیشتر توجه شود و امکانات بیشتری برای آنها فراهم شود.

رضایی راد: با اشاره به اینکه در دین اسلام به ورزش اهمیت فراوان داده و بسیار سفارش شده است به ویژه شنا، تیر اندازی، وسوارکاری سه ورزش مهم معرفی شدندبه دلیل اینکه فکر سالم در جسم سالم است.

یاد آوری می شود: در این مراسم رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری طی حکمی از سوی واحدی فرماندار این شهرستان به عنوان مشاور ورزشی فرماندار منصوب شد.

 در پایان این مراسم با اهداء نشان رنگارنگ، لوح سپاس و نشان المپیاد از ورزشکاران برتر قدردانی شد.

انتهاي پيام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.