تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی برای بازی های آسیایی اینچئون با آمادگی روحی و روانی بالا و بدون واهمه از اولین حضور در المپیک قاره ای راهی کره جنوبی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی برای نخستین بار به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می شود. او متولد سال 1367 و اهل شاهین شهر اصفهان است.

نایب قهرمان رقابت های جهانی 2013 مکزیک که در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران برای رسیدن به بازی های المپیک "ریو" تلاش می کند حدود چهار سال است که در تیم ملی حضور دارد.

سجاد مردانی در لیگ برتر برای تیم شهرداری ورامین مسابقه می دهد.

این قهرمان جوان وزن هشتمی تکواندو جانشین بزرگانی مثل مرتضی رستمی، هادی افشار و نامداران دیگر این وزن برای بازی های آسیایی شده است.

مردانی: واهمه ای از اینچئون نداریم

سجاد مردانی تکواندوکار وزن هشتم تیم ملی درباره آخرین شرایط ملی پوشان قبل از اعزام به اینچئون عنوان کرد: با تمرینات مداوم و مستمری که در اردوهای تیم ملی داشتیم به آمادگی خوبی قبل از اعزام به بازی های آسیایی رسیده ایم و امیدوارم تکواندو بتواند در اینچئون بدرخشد.

وی درخصوص حضور بازیکنان جوان تیم ملی برای نخستین بار در بازی های آسیایی گفت: شرکت در مسابقات "گرندپریکس" که در سطخ فنی بالا و المپیکی است همه بازیکنان را میدان دیده کرده و تکواندوکاران جوان از این نظر مشکلی ندارند. حتی رقابت های جهانی نیز در سطح مسابقات انتخابی المپیک برگزار نمی شود و نمی توان این مسابقات را با رقابت های دیگر قیاس کرد. با این شرایط ما هیچ واهمه ای از میدان بزرگ و آسیایی نداریم.

این تکواندوکار ملی پوش ادامه داد: شاید برای بسیاری از ورزشکاران بازی های آسیایی مهم باشد اما برای تکواندوکاران که رقابت های جهانی و انتخابی المپیک را تجربه کرده اند، بازی های آسیایی میدان حساس نیست و تکواندوکاران در عین جوانی باتجربه هستند.

او در مورد حریفان آسیایی اش در اینچئون گفت: "چا دو می" قهرمان المپیک 2008 پکن که دارای رنکینگ 2 المپیکی از کره جنوبی، تکواندوکار ازبکستانی قهرمان آسیا و بازیکن چینی که دارای رنکینگ المپیکی از مهمترین رقیبانم در وزن هشتم است.

مردانی با اشاره به آنالیز همه حریفان آسیایی خود در اینچئون تصریح کرد: قول می دهم بهترین تلاشم را در بازی های آسیایی انجام دهم. قول می دهم خودم در مسابقات باشم و تمرکز واقعی داشته باشم.

وی افزود: اینکه ورزشکار از لحاظ روحی در مسابقات آماده باشد بسیار مهم است. در مسابقات گرندپریکس از نظر جسمی آماده بودم اما روحم آماده مبارزه نبودم، اما حالا برای بازی های آسیایی با تلاش کادرفنی تیم ملی از هر نظر آماده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار