رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، به تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته پرداخت.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه  از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.
 
وی ادامه داد: در محور کرج - چالوس نیز رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.
 
حمیدی همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه  تا ساعت 3 بامداد روز شنبه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه  تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است، یاذآور شد: رفت و آمد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - 2، 3 و 4 مهرما از این محور ممنوع است.
 
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه  4 مهرماه  از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.


انتهای پیام/
برچسب ها: راهور ، محدودیت ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار