اردوگاه‌های بنیاد علوی در لواسان و آبعلی، امسال پذیرای 15 هزار دانش‌آموز از مناطق مختلف کشور بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد سعیدی‌کیا  رئیس بنیاد مستضعفان به همراه موسی برزگری مدیر عامل بنیاد علوی ضمن حضور در مجتمع اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان و بازدید از اردوهای تابستانی «علوی»، در گفت‌و‌گویی صمیمانه با دانش‌آموزان شرکت کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان پس از بازدید از اردوگاه و گفت‌و‌گو با دست‌اندرکاران برگزاری اردوها، در برنامه فرهنگی هنری دانش‌آموزان شرکت کرده و با دانش‌آموزان گفت‌و‌گو کرد و از آنها در خواست کرد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در رابطه با برنامه‌های خدماتی و فرهنگی اردوگاه را به صورت مکتوب برای جمع بندی به مدیر اردوگاه ارائه دهند.

براساس این گزارش ، اردو های علوی امسال با حضور بیش از 15 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در اردوگاه‌های بنیاد علوی در لواسان و آبعلی برگزار شد و گروه‌های دانش‌آموزی معرفی شده از سوی ادارات آموزش و پرورش در مقطع تحصیلی راهنمایی به مدت یک هفته در برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی شرکت کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
باسلام وعرض خسته نباشید خداوند به حق ابروی حضرت صاحب عج الله مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای وتمامی پرسنل وزحمت کشان بنیاد علوی را حفظ کند وتندرست وسلامت بدارد
آخرین اخبار