صالحی در حاشیه جشن صنعت چاپ به خبرنگاران گفت: بخشی از عوارض تعرفه های کالاهای وارداتی حوزه فرهنگ به تجهیزات مورد نظر چاپ خانه‌ها با هدف بهبود وضعیت این تجهیزات اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه‌ی برگزاری چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از عوارض تعرفه های کالاهای وارداتی حوزه فرهنگ به تجهیزات مورد نظر چاپ خانه‌ها با هدف بهبود وضعیت این تجهیزات اختصاص می‌یابد؛ البته مقدماتی در این مهم طی شده است و امیدواریم با همکاری مجموعه‌های مرتبط با سازمان مالیاتی و حوزه قانون‌گذاری آن‌چه در رابطه با بحث تعرفه های مالیاتی و فرهنگی وجود دارد از حوزه چاپ گرفته شده و به تجهیزات و نوسازی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: برای تامین منابع مالی حوزه‌های حمایتی بانکی و همچنین صندوق توسعه پشتیبانی بهتری خواهند کرد و تلاش می کنیم در این خصوص صحبت‌هایی هم با این صندوق و حوزه های بانکی داشته باشیم که البته بخشی از این صحبت‌ها انجام شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: صحبت‌های انجام شده با صندوق توسعه و حوزه‌های بانکی با هدف پشتیبانی بهتر در حوزه‌های نوسازی تجهیزات صنعت چاپ انجام شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار