کمیته انتخاب پیشکسوتان و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ بیانه‌ای درباره انتخاب پیشکسوتان این دوره از جشنواره منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، در متن این بیانیه آمده است:
 
 با تاییدات حضرت حق، و با آگاهی از مسئولیت و اثرات انتخاب افراد پیشکسوت برای معرفی در مناسبت روز ملی صنعت چاپ، کمیته انتخاب که متشکل از پیشکسوتان صنعت چاپ کشور است، یکصد و شصت پیشکسوت در کل استان‌ها را، که الحق همه آن‌ بزرگواران اسوه گرانقدر کشورند، با توجه به پیشنهادهای دریافت شده از تشکل‌ها، صنوف، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کشور و بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی، برگزیدند.
 
کمیته انتخاب پیشکسوتان عمیقا بر این باور است که اصل اخلاق در امر انتخاب رعایت شده است و حتی المقدور از پرداختن به حواشی و گزینش‌های سلیقه‌ای پرهیز گردیده است.
 
نخست، کمیته انتخاب با بررسی و مطالعه‌ی همه جانبه شرح حال ارسالی پیشکسوتان و رعایت اصول اخلاقی، بر اساس شاخص‌های نحوه انتخاب، عزیزانی را معرفی نموده است. در مرحله بعد، ویژگی‌های شغلی، سابقه‌ی فعالیت در این حوزه، سن و اخلاق، در نظر گرفته شده است. سرانجام، چهارده نفر از آن بزرگواران به یاد و یمن چهارده معصوم علیهم السلام، به مرحله‌ی نهایی گزینش رسیده‌اند.
 
امید است این انتخاب، جسم و جان جامعه‌ی فرهنگی صنعت چاپ کشور را اعتلا، صفا و جلاء بخشید تا در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن جوانان کارآمد عرصه‌ی صنعت و رسانه‌ی چاپ باشیم، هر چه گسترده‌تر، در احیای فرهنگ اخلاقی تلاش نماییم و در جای جای کشور اسلامی‌امان از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شویم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.