قم/

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی

سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدحسن طاهری‌خرم‌آبادی عضو فقید جامعه مدرسین و خبرگان رهبری 20 شهریورماه در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ مرحوم طاهری‌خرم‌آبادی از کسانی بود که از ابتدای شکل گیری نهضت، امام (ره) و انقلاب را همراهی کرد.

سید مجتبی طاهری خرم آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود ایشان را روحانی مجاهد و مبارزه دانستند و همچنین افزودند: تقوا و اخلاص از دیگر صفات برجسته این عالم ربانی برشمرده می شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طاهری‌خرم‌آبادی همواره نسبت به وقایع انقلاب هوشیار و متین بود، اظهار داشت: ایشان تا پایان عمر خود در خط انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرد و معتقد به راه نهضت بود.

طاهری‌ خرم‌آبادی یادآور شد: وی با وجود حال نامساعد خود تا آنجا که می‌توانست در جلسات خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حاضر می‌شد و به وظایف خود در قبال نظام اسلامی همواره عمل می‌کرد.

وی در ادامه افزود: اقداماتی برای گردآوری سخنرانی‌ها، دست نوشته‌ها و... این عالم فقید صورت گرفته است و برنامه‌هایی برای احیای آثار و تالیفات این عالم ربانی در دستور کار قرار دارد اما هنوز اجرایی نشده است.

طاهری خرم آبادی از مراسم سالگرد طاهری‌خرم‌آبادی با حضور علما و مردم خبر داد و گفت: این مراسم پنجشنبه 20 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.