مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری کرج از ثبت حضوری مشکلات شهروندان در حوزه خدمات شهری در سومین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد.

بشیر اربابی مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی خدمات شهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در رابطه با رسیدگی به مشکلات شهروندان اظهار داشت:‌سامانه 137جهت رفاه حال شهروندان با استقرار در سومین نمایشگاه گل و گیاه مشکلات مردم را در حوزه شهری به صورت حضوری ثبت می کند و در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می کند و همچنین به مشکلات بازدیدکنندگان نیز در حوزه های مختلف شهری به سرعت رسیدگی می‌کند.

این مسئول با اشاره به حضور پر رنگ سازمان های خدمات شهری در نمایشگاه امسال افزود: هشت غرفه‌ معاونت خدمات شهری شامل سازمان های آتش نشانی، پسماند، آرامستان‌ها، میادین میوه و تره بار، زیبا سازی در قالب مباحث آموزش و اطلاع رسانی در نمایشگاه امسال برای اولین بار بر پا شده است.

اربابی در پایان خاطرنشان کرد:‌غرفه‌های خدمات شهری با فضا سازی محیطی به ارائه مباحث آموزشی و فرهنگ شهروندی در حوزه تخصصی هر یک از این سازمان‌ها می پردازند که از جمله آن می‌توان به نحوه جداسازی زباله تر و خشک، تغذیه سالم،نحوه طبخ غذاهای دریایی، استفاده از میوه‌های ارگانیک و...اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار