آرم استاندارد باید گویای سلامت محصول در تولیدات داخلی و مدیریت و نظارت در فضای بیرونی باشد و نظارت تضمین کننده سلامت یک محصول است.

هدایت‌الله میر مراد زهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با تأکید بر اینکه محصولات لبنی و مواد پروتئینی باید سالم و استاندارد به دست مصرف کننده برسد افزود: آرم استاندارد باید گویای سلامت محصول در تولیدات داخلی باشد و چنانچه مخالف آن اعمال شود با متخلفان برخورد خواهد شد.

مرادزهی در پاسخ به این سوال که چرا مارک دار بودن برخی محصوات پروتئینی نمی‌تواند تضمین کننده سلامت باشد و فقط در افزایش هزینه‌های تمام شده تأثیر گذار است خاطر نشان کرد: با جلساتی که با مرغداران، تولید کنندگان و تعاونی‌ها برگزار کردیم خواستار حمایت از تولید کننده و مصرف کننده هستیم.

وی تصریح کرد: قیمت تمام شده محصولات پروتئینی و سایر فرآورده‌ها نبایستی بیش از حد معقول و منطقی آن باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: چنانچه محصولات پروتئینی با قیمت بیش از حد منطقی و سود دهی کنترل شده عرضه شود و گزارشی از آن برای مجلس و نمایندگان وصول شود قطعا این گونه موارد را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم سراوان یادآور شد: متأسفانه در سیستم نظارتی دچار ضعف هستیم که باید با مدیریت و نظارت بیشتری در راستای حل مشکلات برآییم.
انتهای پیام /
برچسب ها: نظارت ، محصول ، لبنیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار