معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ‌های ترافیکی در تورتهران‌گردی با دوچرخه روز جمعه 14 شهریور ماه سال 93 خبر داد.

 سعیدعزیزی‌نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: انجام تمهیدات ترافیکی و آماده‌سازی شرایط لازم تور تهران‌گردی با دوچرخه در منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ایمن‌سازی مسیرتورتهران‌گردی با دوچرخه روز جمعه 14 شهریور ماه سال 93 ساعت 7:30 و ارتقای سلامت و رفاه حال دوچرخه‌سواران در دست اجرا است.

عزیزی ‌نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپهای ترافیکی در مسیر‌های تور گردشگری با دوچرخه منطقه 12 در مسیر میدان مشق، خیابان شریعتی، ناصر خسرو، میدان ارگ، بوستان شهر و تمام مسیر‌های تعیین شده دوچرخه‌سواران در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کارگروه متشکل از معاونت حمل و نقل ترافیک ومعاونت‌های دیگر شهرداری منطقه 12، سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران، معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران، تعیین مسیر مناسب با توجه به ویژه‌های کوتاه، ایمن و دارای جاذبه‌های توریستی مسیر، تقسیم وظایف اعضای کارگروه تور تهران گردی دوچرخه، انجام هماهنگی‌های لازم با راهور از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی‌نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تورتهران‌گردی با دوچرخه با اهدای جوایزی به رسم یادبود به 20 برگزیده این جشنواره، جانمایی دپو نگهداری دوچرخه، استقرار دو جایگاه تحویل دوچرخه در خیابان‌ صفایی دانشگاه هنر و جایگاه دریافت دوچرخه در میدان ساعت بوستان شهر، جانمایی برای دپو و نگهداری 40 خودرو حامل دوچرخه، مسدودکردن کوچه‌ها منتهی به مسیر تور تهران‌گردی با دوچرخه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دوچرخه ، ترافیک ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار