اصفهان/

فرهنگ سازی مهم ترین رکن در حل مشکلات ترافیکی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: فرهنگ سازی مهم ترین رکن در حل مشکلات ترافیکی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بر لزوم فرهنگ سازی برای حل مشکلات ترافیکی تأکید کرد و گفت: اقدامات دفعی و مقطعی برای جلوگیری از تخلفات رانندگی اثر گذار نخواهد بود.

وی اظهار داشت: جلوگیری و مقابله با تخلفات رانندگی باید مرحله ای و مداوم باشد و طرح های ضربتی و مقطعی بازخورد مناسبی در جامعه ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به طور مثال برای جلوگیری از تخلفات موتور و دوچرخه، باید ابتدا بر شماره کردن و همراه داشتن برگ خرید تمرکز کرد تا جایی که موتور بی پلاک مانند ماشین بی پلاک در اذهان مردم غیر قابل تصور شود.

وی خاطر نشان کرد: اینکه شما مورد اعتماد مسئولان قرار گرفته اید و توفیق خدمت به مردم شامل حالتان شده از عنایات خداوند است، لذا به شکرانه این توفیق از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

آیت الله طباطبایی خدمتگزاران به مردم را مصداق متقین دانست و اظهار داشت: حضرت علی (ع) در بیان اوصاف متقین می فرمایند: متقین کسانی هستند که به خاطر آخرت ، خودشان را به سختی می اندازند و کاری می کنند که دیگران در آسایش باشند.

وی مسؤولان حمل و نقل و ترافیک شهری را به مراعات حال رانندگان توصیه کرد و گفت: مخاطب شما دو دسته هستند، هم مردم و مهم رانندگانی که در سطح شهر رحمت می کشند، لذا مراقب باشید راننده ها نیز از جمله مردمی هستند که زحمت بسیار می کشند و رسیدگی به مشکلاتشان الزامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم بخشی از زمان خود را در ناوگان حمل و نقل شهری سپری می کنند، و تأمین امنیت آنها در گروی تصمیمات شماست، لذا در انتخاب و اعطای مجوز به رانندگان دقت کنید و سیستم نظارتی خود را تقویت کنید.



انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، فرهنگ ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.