مقامات یک روستا در گواتمالا حکم به اخراج عده ای از یهودیان دادند که گاه گاه با بدرفتاری خود محلی ها و گردشگران را آزار می دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،گروهی از یهودیان ارتدوکس افراطی در روستایی در غرب گواتمالا مجبور به ترک خانه های خود شده و باید محلی تازه برای زندگی بیابند. دلیل این اجبار را مقامات روستا بدرفتاری آنان با محلی ها و گردشگران عنوان می کنند.

 

 

سخنگوی گروه

 

 

سخنگوی این گروه گفت: «این رفتار که آنان با ما کرده اند برای متهم کردن ما به کاری است که انجام نداده ایم. ما به طور قانونی به عنوان شهروندان گواتمالا که در این اقلیت اکثریت را شامل می شویم، حق داریم هرجایی که می خواهیم زندگی کنیم. باید به قوانین کشور احترام بگذاریم.»

 

 

 

 

یکی دیگر از آنان گفت: «ما هولوکاست دیگری نمی خواهیم و به همین دلیل است که ما اینگونه زندگی می کنیم. خیلی ناراحت کننده است. من هفت سال اینجا زندگی کرده ام.»

 

این عده که بالغ بر 230 تن هستند پیش از این در کانادا زندگی می کردند. آنان که خود را یهودیان تبعیدی می دانند.

 

گفتنی است یکی از دلایل آوارگی قوم یهود در جهان، عدم خویشتن داری آنان برای زندگی مسالمت آمیز با دیگران بوده است.

 

آنها به دلیل داشتن افکاری مانند تسلط بر جهان، خود را نژاد و انسان برتر می خوانند، به همین دلیل هم به خود اجازه می دهند هر طور که می خواهند رفتار کنند. بن گوریون اولین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس می گوید:"دولت اسرائیل دارای ملتی نابغه و برگزیده است و به همین خاطر هم باید آقا و سرور تمامی ملت های جهان باشد."

 

یکی دیگر از كارهاى آنها، تحريف حقايق است که نمونه بارز آن در گذشته تحریف تورات و دستورات الهی و مطابق ساختن آن با میل خود، و امروزه نیز بهره گیری از هولوکاست می باشد. که در این گزارش نیز یکی از آنان به آن اشاره می کند.

 

هولوکاست در واقع معنای عام تری دارد و شامل کشتار غیریهودیان توسط آلمان نازی می شود اما یهودیان به مدد رسانه های خود و نفودذی که در جهان و غرب دارند آن را کاملا به نفع خود مصادره کرده اند.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: روستا ، بیرون ، یهودیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.