ایلخانی گفت: امسال فرودگاه بین‌المللی امام خمینی پذیرای 20 هزار و 500 مسافر از استان‌های تهران، قم، قزوین، لرستان و البرز است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ایلخانی مدیر عامل شرکت فرودگاهها در مراسم افتتاح ترمینال حجاج با بیان اینکه اولین پرواز حجاج امشب صورت می گیرد گفت: عوامل کاروان‌ها امشب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد از ابتدای راه‌اندازی پذیرای حجاج بود گفت: این فرودگاه همواره با نگرانی و دغدغه‌ی حجاج روبرو بود.


ایلخانی در ادامه توضیح داد: ترمینال حج فرودگاه امام خمینی(ره) از چند سال پیش کار سازندگی آن آغاز شده بود اما با پیشرفت 12 درصدی رها شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها در ادامه تصریح کرد: واقعیت حج تمتع امسال آن است که سالن اصلی حج درنظر گرفته شده برای انتقال حجاج بعنوان سالن ارتباطی است و امکانات مکافی و رفاهی برای آن درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه یادآور شد: تمامی بارهای مسافران راس 48 ساعت توسط شرکت پست به درب منزل حجاج انتقال داده می‌شود.


ایلخانی در ادامه افزود: از طریق پارکینگ شماره 3 وارد ترمینال حجاج می‌شویم و از طریق این ترمینال وارد سالن اصلی حج می‌شویم.


ایلخانی توضیح داد: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) امسال پذیرای 6 استان از جمله تهران، قم، قزوین، البرز، لرستان است.


مدیر عامل شرکت فرودگاه ها در ادامه اظهار داشت: امسال فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) پذیرای 20 هزار و 500 حاجی است.


ایخانی در ادامه افزود: سالن‌های مجزایی برای استقبال کنندگان و مسافران جهت انتظار در این ترمینال در نظر گرفته شده است.


مدیر عامل شرکت فرودگاه ها در ادامه خاطر نشان کرد: کارت پرواز و گذرنامه را حجاج در همین ترمینال دریافت می‌کنند پایانه و گیت سپاه از این ترمینال حذف شده است و حجاج به راحنتی می توانند سفر حج خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار