بجنورد/

جراحی چشم 6 بیمار روستایی در خراسان شمالی

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی امروز چشم 6 بیمار در روستای عشق آباد شهرستان مانه و سملقان را جراحی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی که برای افتتاح و بازدید از طرح های پزشکی به خراسان شمالی سفر کرده است امروز با حضور در مناطق محروم این استان تعدادی از بیماران را معاینه و چشم 6 بیمار را جراحی کرد.

حضور در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح دانشکده بهداشت و بازدید از طرح های در حال ساخت بیمارستان 320 تختخوابی و خوابگاه دانشجویی بجنورد از برنامه های روز دوم سفر دکتر هاشمی به خراسان شمالی است.

افتتاح درمانگاه تخصصی ویژه دانشگاه، حضور در نشست هیات رییسه ستاد تحول سلامت دانشگاه، بازدید از بیمارستان بجنورد و شرکت در آیین روز پزشک و داروسازی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی خواهد بود. حضور بر مزار شهید گمنام، افتتاح دانشکده دندانپزشکی، بازدید از دانشکده پزشکی، افتتاح آی سی یو بیمارستان امام علی و افتتاح همزمان چند پایگاه اورژانس و پایگاه بهداشت، کلنگ زنی 17طرح و بازدید از طرح تحول در بیمارستان و دانشکده اسفراین از برنامه های سومین روز حضور دکتر هاشمی در خراسان شمالی است.

بنابراین گزارش؛ وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به خراسان شمالی، 382 طرح بهداشتی و درمانی کشور را به طور همزمان افتتاح می کند.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.