مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: لغو مجوز موسسات آموزشی آزاد در صورت تخلف/ اسامی موسسات معتبر آموزشی آزاد در سایت اعلام شد، از کمبین آب یخ برای تامین هزینه تا یک شوخی + فیلم و... است.

لغو مجوز موسسات آموزشی آزاد در صورت تخلف/ اسامی موسسات معتبر آموزشی آزاد در سایت اعلام شد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/4/2541557_870.jpg




معصومیان با اشاره به فعالیت 143 موسسه آموزشی آزاد در کشور گفت: در صورت بروز تخلف از سوی موسسات آموزشی آزاد مجوز آنها لغو می‌شود.

از کمپین آب یخ برای تامین هزینه تا یک شوخی + فیلم

ای ال اس یک بیماری تحلیل رونده‌ی بافت عصبی مغز است که تا به حال هیچ علتی برای آن شناخته نشده است. اما به تازگی کمپینی با عنوان آب یخ برای حمایت از این بیماران در سراسر جهان به راه افتاده است که تنها افراد معدودی می‌دانند که این کار دقیقا با چه هدفی انجام می‌شود.

برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در 14 شهریور/ آغاز توزیع کارت از 12 شهریور
ثبت نام برای شرکت در آزمون فراگیر سال 93 دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد از 13 خرداد ماه شروع و در 28 خرداد ماه پایان یافت و در این مدت 78 هزار و 783 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 37 هزار و 178 نفر زن و 41 هزار و 605 نفر مرد می‌باشند.

زلزله تهران را لرزاند + جزئیات

زلزله‌ای به بزرگی 2.4 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین كيلان، تهران را لرزاند.

سه گزینه برای جانشینی شاتل‌های فضایی + تصاویر
از سال ۲۰۱۱ ناسا برای پرتاب فضانورد‌ها به روسیه وابسته شده و باید در هر سفر بیش از ۷۰ میلیون دلار بپردازد. حالا ناسا سه فناوری جدید را کاندید جانشینی شاتل‌ها کرده است.

باورهای غلط در مورد مغز انسان + تصاویر
مغز یکی از شگفت انگیز‌ترین ارگان‌ها در بدن است. مغز کنترل مرکزی سیستم عصبی، راه رفتن، صحبت کردن، تنفس، تفکر و سایر کارهایی که ما انجام می‌دهیم را به عهده دارد.

توقف روند گرمایش زمین
دانشمندان چندین سال است که در تلاشند تا دلیل این وقفه را بیابند، آن‌ها می‌گویند این وقفه از سال ۱۹۹۹ میلادی شروع شده پیدا کنند.

ارزیابی و رتبه بندی پارکهای علم و فناوری تا پایان سال
کریمیان اقبال گفت: براساس طرح محقق شده، کلیه پارکهای علم و فناوری کشور تا پایان سال مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌گیرد.

جذب بیش از ۶ هزار نفر هیات علمی در سال تحصیلی جدید/ دانشگاه آزاد در جایگاه نخست تولید علمی کشور
میرزاده با تأکید بر ضرورت توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در ۴ سال آینده، خبر داد: حدود ۶هزار عضو جدید هیأت علمی به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اضافه خواهد شد که مقدمه‌ای برای توسعه کیفی و علمی دانشگاه خواهد بود.

تدوین سیاست‌های کلی آموزش پزشکی کشور مهم‌ترین اقدام وزارت بهداشت در حوزه آموزش
اهم اقدامات یک ساله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حوزه آموزش پزشکی تشریح شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار