رئیس سازمان نظام پزشکی در جشن بزرگداشت روز پزشک گفت:ارزش گذاری نسبی خدمات در سایه وفاق درون مجموعه شورایعالی بیمه در حال تحقق است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در مراسم گرامیداشت روز پزشک که در تالار بزرگ کشور برگزار شد با بیان اینکه دولت در جهت واقعی شدن تعرفه ها گام بر میدارد، اظهار داشت:در 212 شهرستان کشور هیات مدیره سازمان نظام پزشکی مستقر است که با همت بلند ریاست جمهوری توانسته مشکلات پیچیده سال گذشته را که مانع از تشکیل ارکان رسمی نظام پزشکی می شد ؛مرتفع نماید.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته هر دو هفته یکبار جامعه پزشکی با چالش مواجه بود افزود: سال گذشته سران ارشد اجرایی در دیالوگ های رسمی پزشکی و غیرپزشکی ؛با ادبیات مبتنی بر ارزش و احترام برای جامعه پزشکی سخنرانی کردند و در سایه تلاش دولت تدبیر و امید اتحاد منسجمی بین نهادهای کنشگر سلامت دیده می شود.
 
 وی با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی ،وزارت بهداشت و درمان و سازمانهای بیمه گر با همدلی و همگامی رو به سوی پیشرفت دارند ادامه داد:این همدلی یک فرصت استثنایی در اختیار جامعه پزشکی میگذارد تا با ظرفیت های بی بدیل کشور بر مشکلات صنفی خود فائق آید.
 
رئیس سازمان نظام پزشکی مشکلات مالیاتی، عوارض، تابلوهای پزشکی و امنیت شغلی پایدار ؛وضعیت پزشکان عمومی و جامعه مامایی را بخشی از چالش های جامعه پزشکی عنوان کرد و بیان داشت: با وجود تمامی این معضلات فضای عمومی کشور بر پایه چاره جویی شکل گرفته و ابلاغ سیاستهای کلان نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری تلاشهای دست اندرکاران این حوزه را همسو می کند.
 
زالی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در نظام سلامت نیازمند همدلی و اتحاد تمامی ارگانهای ذیربط در حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد:حرکت های علمی ،متقن و مشخصی در وزارت بهداشت ،سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی وجود دارد که در این راستا نیز 27 انجمن علمی تخصصی کشور در حال تلاش و فعالیت هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، نظام پزشکی ، خدمات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.