سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: خوشحالم که باز هم مجبور نشدم به هواداران بگویم شرمنده ام.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   نصرت ایراندوست پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: از همه تشکر می‌کنم . تشویق بی‌امان هواداران ما را حمایت کرد و سهم بزرگی در برد ما داشتند. 

وی اظهار داشت:در مراسم تجلیل از سعید عزت‌الهی همه دعا کردیم ملوان پیروز شود و حاج‌ آقا موسوی هم به شوخی گفت که اگر نبریم باید همه استعفا بدهیم و برویم و همه به دل‌مان بود که برنده می‌شویم. مازیار زارع فوق‌العاده بود و همه بازیکنان ملوان حتی تعویضی‌ها هم فوق‌العاده کار کردند. خدا را صد هزار مرتبه شکر که مردم پرشور از این برد استقبال کردند.
 
وی ادامه داد: گر بازیکنی افت کند چابکی را از دست می‌دهد.اما زارع  گفت بمیرم  باید مقابل پرسپولیس بازی کنم. رهبری خط دفاع تیم را در دقایق آخر برعهده گرفت. بازیکنان خط حمله ما هم عالی بازی کردند و اولادی هم بسیار خوب بود. به سعید یوسف‌زاده گفتم می‌توانی حتی در تیم ملی بازی کنی.

وی گفت:اگر در تبریز 50 درصد مالکیت توپ را داشتیم به خاطر این بود که یوسف‌زاده را داشتیم. من بدون تعارف حرف می‌زنم .آنهایی که جدا شدند دوست دارند برگردند، دغاغله و فشنگچی هم دوست دارند برگردند .در حال حاضر ما به دنبال یک بازیکن خارجی هستیم و اگر رزومه خوبی داشته باشد جذب می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: من وظیفه دارم که گزارش بدهم که بازیکنان جوان را کنار با تجربه‌ها نگه می دارم. من دنبال همه بودم و فهرست 17 نفره دادم و اگر بازیکنی هم رفت خودش رفت و اشتباه هم کرد رفت.

 وی گفت: من به شما این اطمینان را می‌دهم که ریسک می کنیم و به جوانان بازی می دهیم، زیرا در غیر آن‌صورت  پیشرفت نمی کنیم زیرا سرمایه نقدی در حد عالی نداریم پس با بازیکن جوان باید به بلند مدت فکر کنیم.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، انزلی ، رشت ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار