تور دایی در بند قوهای سپید/شکار 3 امتیازی در سواحل خرز

پرونده بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام یک بازی بسته می‌شود که پرسپولیس در یک بازی حساس و مهم به مصاف ملوان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر ساعت 18 روز امروز 29 مرداد ماه در ورزشگاه تختی بندر انزلی بین تیمهای ملوان و پرسپولیس برگزار می‌شود.

سرخپوشان پایتخت به لطف تک گل مهدی طارمی مقابل ذوب آهن و کسب پیروزی در هفته سوم با روحیه پا به انزلی می‌گذارند تا در مقابل ملوانی صف‌آرایی کنند که تا این لحظه در لیگ موفق به کسب پیروزی و به ثمر رساندن گل نشده است.

ملوان که از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردار است با انگیزه برد مقابل پایتخت‌نشینان قرار خواهد گرفت.

ملوان با 2 تساوی و یک باخت مقابل تراکتورسازی در ملوان رده یازدهم جدول قرار دارد و این بازی می‌تواند از حمایت و تشویق هواداران متعصب خود بهره بگیرد.

در مقابل سرخپوشان نیز به نظر بازی سختی را پیش رو خواهند داشت.

پرسپولیس که این روزها در حد و نام این باشگاه قدیمی و پرطرفدار ظاهر نشده با یک برد و یک تساوی و یک باخت در رده هشتم جدول قرار دارد رده هشتمی که در خورد نام این تیم قدیمی پایتخت نیست.

شاگردان دایی می‌دانند که با برد مقابل ملوان و کسب سه امتیاز این بازی می‌توانند به جمع مدعیان لیگ نزدیک شوند و در صورت از دست دادن این بازی فاصله خود را با تیم‌های رقیب بیشتر می‌کنند.

دایی با آگاهی از این مسائل انگیزه زیادی برای برد در این بازی سر و سامان دادن به تیمش را دارد.

در آن سوی میدان ملوانی‌ها در این بازی چشم به ساق پاهای پدیده خود دارد سعید عزت‌الهی می‌تواند از این فرصت برای اثبات توانایی‌هایش استفاده کند.
از دیگر بازیکنان ملوان که انگیزه مضاعفی برای بازی در این میدان و تقابل با تیم سابق خود دارند مازیار زارع و مهرداد اولادی هستند که می‌توانند از تجربیات خود برای تیمشان استفاده کنند.

در مقابل توانایی دایی نیز به بازیکن جوانش مهدی طارمی که با تک گل خود مقابل ذوب‌آهن انگیزه مضاعفی برای حضور در این بازی دارد در کنار تجربه‌ هادی نوروزی و قرارهای عباس‌زاده، چشم دارد تا با کسب هر امتیاز این بازی تیم را از حاشیه‌ها دور و هواداران بی‌شمار پرسپولیس را راضی نماید.

هر دوتیم می‌دانند که پیروزی در این بازی مهم است و جایگاهشان را تغییر خواهد داد.

باید دید تفکرات کدام مربی کارساز خواهد بود. ایراندوست یا دایی؟

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار