فقط 6 تیم با سرمربیان خود تمدید قرارداد کرده‌اند

تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال، صبای‌قم، گسترش فولاد و استقلال خوزستان، سرمربیان فصل قبل خود تمدید قرار داد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فقط 6 تیم از 16 تیم لیگ برتر تا کنون با سرمربیان فصل قبل خود تمدید قرار داد کرده‌اند. 

*فولاد خوزستان: فصل قبل با فرکی به قهرمانی لیگ برتر دست یافت اما امسال اسکوچیچ سرمربی فصل قبل ملوان این تیم را هدایت خواهد کرد.
 
*پرسپولیس: پرسپولیس اولین تیمی بود که با علی دایی سر‌مربی فصل قبل خود تمدید کرد.
 
*نفت تهران: نفت تهران که با گل محمدی در فصل قبل نتایج خوبی را کسب کرده بود امسال سکان هدایت تیم خود را به علیرضا منصوریان واگذار شده است.
 
*سپاهان: سپاهان هم یکی دیگر از تیم ها بود که با کرانچار سرمربی فصل قبل خود به توافق رسید.
 
*استقلال: استقلال هم بعد از کش و قوس های فراوانی که برای هیئت مدیره این تیم به وجود آمد با قلعه‌نویی سرمربی فصل قبل خود تمدید قرارداد کرد.
 
*تراکتور سازی تبریز: تراکتور سازی فصل قبل را با سر‌مربی گری جلالی شروع کرد و سپس تونی جایگزین وی شد و امسال هم قرار است خطیبی سرمربی این تیم باشد.

*ملوان: انزلی چی ها که فصل قبل با اسکوچیچ نتایج قابل قبولی کسب کرده بود این فصل با نصرت ایراندوست برای سرمربیگری به توافق رسیده است. 

*سایپا: فصل قبل هدایت سایپا بر عهده فیرات مربی ترکیه‌‌ای بود اما امسال هدایت این تیم را جلالی را برعهده دارد.

*صبای قم: فصل قبل صبایی‌ها با مایلی کهن فصل را آغاز کردند و در نیم فصل هدایت این تیم را صمد مرفاوی برعهده گرفت صبایی‌ها برای این فصل نیز با مرفاوی به توافق رسیده‌اند.

*گسترش فولاد: گسترش فولاد هم فصل قبل با خطیبی فصل را آغاز کرد سپس مهدی تارتار جانشین وی شد و این فصل هم با تارتار تمدید قرارداد کردند. 

*راه‌آهن: راه‌آهن فصل قبل با ابراهیم‌زاده خوب شروع کرد اما در ادامه نتوانست نتایج خوب خود را ادامه داهد این فصل حمید استیلی مالک و سرمربی این تیم شده است.

*استقلال خوزستان: این تیم فصل قبل با ویسی نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند اما مسئولین این تیم برای این فصل هم به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این تیم را به وی سپردند. 

*ذوب‌آهن: ذوب‌آهن که از روزهای اوج خود فاصله گرفته فصل قبل را با بوناچیچ شروع کرد سپس تقوی جایگزین وی شد و در پایان رقابت‌ها فیروز کریمی آمد برای این فصل سکان هدایت این تیم را به گل محمدی سپرده‌اند.

در این میان 3 تیم پیکان با سرمربی گری ابراهیم‌زاده، پدیده مشهد با سرمربی‌گری علیرضا مرزبان و نفت مسجد سلیمان با سرمربی‌گری باقری‌نیا 3 تیم تازه وارد هستند که برای این فصل لیگ برتر آماده شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۳
کدام سرمربی اصلا درایران مربی درجه 4هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۰ تير ۱۳۹۳
هههههههههههههههههه
خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۰۸:۲۷ ۱۰ تير ۱۳۹۳
خطیبی مگر استعفااز سرمربی گری تراکتور نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۰ تير ۱۳۹۳
فوتبال چیه فقط والیبال
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۰۸:۲۵ ۱۰ تير ۱۳۹۳
بی ثباتی یعنی همین
آخرین اخبار