ایراندوست: ورزشگاه تختی مشکلی برای میزبانی مسابقات ملوان ندارد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ورزشگاه تختی انزلی، یکی از قدیمی‌ترین استادیوم‌های فوتبال ایران است که شرایط مناسبی برای میزبانی ندارد اما ما برای بازی در آن مشکلی نداریم.

نصرت ایراندوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد وضعیت ورزشگاه تختی انزلی گفت: ورزشگاه تختی امسال وارد پنجاه و دومین سال فعالیتش می‌شود، نیم قرن است که هواداران ملوان این ورزشگاه را پر کرده و ملوان را هیچگاه در این ورزشگاه تنها نگذاشته‌اند.
 
 سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند که با مرمت و بازسازی سکوها، سرویس‌های بهداشتی و دیگر بخش‌های این استادیوم، تختی را برای میزبانی این فصل مسابقات ملوان آماده کنند برخی از همکارانم در دیگر تیم‌ها، نسبت به وضعیت زمین چمن این استادیوم و فصل قبل اعتراض داشتند و معتقد بودند که ملوان نباید مسابقاتش را در تختی برگزار کند.
 
ایراندوست گفت: با اقداماتی که این روزها برای مرمت و بازسازی استادیوم تختی در حال انجام است باید بگویم که تختی مشکلی برای میزبانی مسابقات ملوان ندارد و ما این فصل هم در این استادیوم به همراه هوادارانمان میزبان تیم‌های لیگ برتری هستیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار