نصرت ایراندوست:

عمران‌زاده 10 سال پیش سرباز بود/ سرباز بودن بازیکنانمان باعث لغو اردوی خارجی شد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی شایعات مربوط به سرباز بودن عمران‌زاده را رد کرد و گفت که وی 10 سال پیش سرباز بوده و این مسئله ارتباطی به وضع کنونی وی ندارد.

ایراندوست درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال تغییرات زیادی در ترکیب تیم داشتیم و مجبور شدیم ازبازیکنان تیم پایه استفاده کنیم.
وی در خصوص شایعه سرباز بودن حنیف عمران‌زاده و حضور وی در ملوان افزود: عمران‌زاده سربازی خود را در تیم فوتبال پاس تهران با مدیریت آجرلو سپری کرد و در همان سال نیز 1 سال به طور قرضی به تیم ملوان آمد و دوران شکوفایی فوتبال خود را از این تیم آغاز کرد.
ایراندوست ادامه داد: با شناختی که من از عمرانزاده دارم درصد تیم استقلال از سوی او ضعیف است.
وی درباره حضور اولادی در تیم ملوان بندر انزلی بیان کرد:اولادی بازیکن مورد علاقه مردم انزلی است و خودش نیز به این شهر علاقمند است صحبتهایی شده که در صورت فسخ قرارداد وی با باشگاه استقلال بتواند در ملوان به فوتبال خود ادامه دهد و توافقات اولیه درباره این موضوع گرفته است.
سرمربی ملوان شرایط تیمش را مناسب توصیف کرد و تصریح کرد: یک ماه است که تمریناتمان آغازشده است و تقریبا نفرات خود را به طور کامل جذب کرده‌ایم.
وی خاطر نشان کرد:‌به دلیل استفاده از بازیکنان تیمهای پایه و مشکل سربازی این بازیکنان با مشورت باشگاه اردوی کشور آذربایجان را لغو کردیم و از فردابه مدت 3 روز درکردان تهران و 3 روزدر آکادمی ملی فوتبال اردوی تیمی خود را برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام

برچسب ها: بازیکن ، فوتبال ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار