مروری بر مهمترین اخبار"بین الملل" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا ، تبعیت از قانون باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود/قاضی عادل مهمترین سرمایه دستگاه قضاست ، اعلام وصول سوال ملی نماینده مبارکه از وزیر فرهنگ درباره علت تبعیض در توزیع امکانات و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرونده سقوط آنتونوف 140 روی میز 4 کارشناس قضایی/ خلبان متوفی همان ایثارگر جنگنده اف 5 در دوران دفاع مقدس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/28/2523518_578.jpg

 پس از گذشت 9 روز از حادثه هواپیمای آنتونوف 140 قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از بررسی پرونده این حادثه توسط گروه کارشناسی 4 نفره از سوی سازمان بازرسی خبرداد.

احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا
یکی از وکلای شاکی از رئیس سازمان غذا و دارو به دلیل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی، از احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا خبر داد.

امضاهای استیضاح وزیر علوم افزایش یافت/ توضیحات زارعی در مورد بورسیه برادرانش!
علی‌اصغر زارعی طراح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش تعداد امضاهای طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا خبر داد.

تبعیت از قانون باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود/قاضی عادل مهمترین سرمایه دستگاه قضاست رئیس دیوان عالی کشور گفت: تبعیت از قانون در جامعه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و به تبع آن قاضی هم مورد احترام و تعظیم تمام آحاد جامعه، مسئولین و بخش‌های مختلف قرار گیرد.

وزارت علوم حاشیه سازترین وزارتخانه دولت یازدهم/محافظه کاری قتلگاه انقلاب است
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است، تاکید کرد: چه کسی منکر این است که وزارت علوم حاشیه سازترین وزارتخانه در دولت یازدهم بوده است.

صنعت دفاعی ایران قدرت‌های برتر نظامی را به چالش کشانده است
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در عرصهٔ بازدارندگی و اقتدار دفاعی و تولید ظرفیت‌های امنیت‌آفرین پایدار برای آینده منطقه را مرهون مدیریت جهادی و ارادهٔ ملت ایران در شکستن مرزهای دانش در این حوزه دانست.

اعلام وصول سوال ملی نماینده مبارکه از وزیر فرهنگ درباره علت تبعیض در توزیع امکانات

 ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) خانه ملت موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

دیدار نمایندگان اردبیل با نوبخت/ توافق برای عملیاتی کردن 275 پروژه

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل از دیدار اعضای این مجمع با نوبخت خبر داد و گفت: مقرر شد در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل 275 پروژه بررسی و عملیاتی شود.

دستگاه دیپلماسی سخنان اخیر رهبر انقلاب را چراغ راه سیاست‌های دیپلماتیک قرار دهد
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از دولت و دستگاه دیپلماسی خواستند که سخنان رهبر انقلاب را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماتیک خود قرار دهند.

راه‌اندازی دانشنامه اهل بیت(ع) با عنوان "ویکی شیعه"

 دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: تاکنون ۱۵۰۰عنوان کتاب در زمینه تحقیق و پژوهش با مضامین منطقی و علمی مکتب اسلام به بیش از ۵۵ زبان از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ارائه شده و امسال دانشنامه اهل بیت(ع) به عنوان یک ویکی شیعه راه‌اندازی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار