رئیس کمیته المپیک گفت: کشتی بیشترین سهم مدال‌آوری در رقابت‌های بازی‌های آسیایی و المپیک را دارد و آمار و ارقام این امر را اثبات می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیومرث هاشمی افزود: این روزها کشتی‌گیران فشار و سختی‌های زیادی را تحمل می کنند، در ضربان 200 تا 220 تمرین می کنند و برای دو میدان بزرگ جهانی و المپیک آماده می شوند و برگزاری مراسم‌های تقدیر این چنینی به ورزش ملی ما کمک می کند.

وی  ادامه داد : آمار و ارقام حضور تیم‌های ایران در رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی نشان می دهد که کشتی بیشترین سهم مدال و مدال طلا را در میان تمامی رشته‌های ما در طول تاریخ شرکت ما در این رویدادهای بسیار مهم دارد.

هاشمی توجه  به کشتی را خواست به حق کشتی گیران دانست و افزود :  مشروعیت ما در کمیته المپیک به واسطه حضور قهرمانان است. ما در کنار خانواده بزرگ کشتی هستیم و در صدد هستیم شرایطی فراهم کنیم تا کمترین فشار بر روی کشتی‌گیران ما باشد و این کار سختی است که کشتی‌گیران در فاصله کوتاه 2 بار برای دو رویداد مهم وزن کم می کنند و به مصاف رقبای سرسخت خود در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی بروند.

وی خاطرنشان کرد: کشتی در رگ و ریشه تمام ایرانی‌ها است و امیدوارم کشتیژ‌گیران بتوانند در میادین مهم پیش رو با رشادت مبارزه کنند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: هاشمی ، کمیته ، ملی ، المپیک ، کشتی ، olympic ، hashemi
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار