کیومرث هاشمی با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان آخرین روند اقدامات انجام شده پزشکی ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابتها خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و عاطفه اسلامیان مسئول امور بین المللی کمیته با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفنگو کردند.

در ابتدای این دیدار پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های انجام شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز داشت:در بحث دوپینگ از آنجایی که تلاش ما اعزام کاروانی پاک به این رقابت‌هاست، نظارت دقیق بر اردوها داشته و تاکنون تعداد تست‌های خود را به دو برابر افزایش داده ایم، البته در این بحث الویت ما کارهای آموزشی و فرهنگی بود و با برگزاری کلاسهای متعدد در این زمینه موفق عمل کردیم.

وی ادامه داد:در خصوص روند پزشکی و درمانی ورزشکاران برای هر کدام یک پرونده پزشکی تشکیل داده ایم و با دقت بسیار، فعالیت ورزشکاران را بررسی می کنیم تا خدای ناکرده با مشکل بیماری و مسائل دیگر روبرو نشوند همین امر باعث گردید تا جزو 5 کشور اول در این زمینه بوده و مطمئن باشید تمامی تلاش ما اعزام کاروانی پاک و سالم به این دوره از رقابت‌هاست.

سپس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز داشت:بدون تردید فدراسیون پزشکی ورزشی مسئولیت سنگینی دارد تا بتوانیم کاروانی پاک و سالم راهی اینچئون کنیم در واقع بخش مهمی از موفقیت ورزشکاران اعزامی کشورمان به این دوره از رقابت‌ها بر عهده زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی ادامه داد:بادقت فعالیت و زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی را بررسی کرده  و انصافا در این مدت زحمات زیاد کشیده اند و جا دارد  از تمامی تلاش‌های این عزیزان تشکر کنم چرا که اقدامات پزشکی انجام شده بر روی ورزشکاران همچون تست دوپینگ، پزشکی، فیزیو تراپی و اقدامات  دیگر تاثیرات مستقیمی در موفقیت ورزشکاران کشورمان خواهد داشت.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار