وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اساس نامه اپراتور دوم پست در مجلس شورای اسلامی درحال اصلاح شدن است و به محض تصویب پروانه اپراتور دوم را صادر می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از چهار سرویس،هشتاد خدمت وسامانه های یک پارچه قبول و مبادله پستی در جمع خبرنگاران پست  را به عنوان یک نهاد بین المللی اعلام و اظهار کرد: همانطور که اطلاع دارید ارتباطات بین المللی در پیشرفت پست تأثیر گذاشته و ما هم به همین منظور موافقت نامه‌ای برای همکاری‌های پستی بین کشورها امضا کردیم.


وی در ادامه عنوان کرد: به دنبال این هستیم که سرویس تلفنی را در شهر تهران و سپس در تمام شهرهای بزرگ کشور ارائه کنیم.

واعظی در خصوص وضعیت پست نسبت به سال گذشته تصریح کرد: 4 ماهه سال جاری نشان می دهد که پست در مقایسه با 4 ماه سال گذشته رشد 37درصدی داشته است.


وی افزود: زمانی که پست را تحویل گرفتم بیش از 200 میلیارد تومان بدهکار بود که ما سعی کردیم آن را جبران و سرویس‌های جدید را ارائه کنیم.


واعظی در پایان در خصوص زمان اتمام انحصار اپراتور پست و ورود اپراتور دوم پست خاطر نشان کرد: اساس نامه پست در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح شدن است و به محض تصویب پروانه اپراتور دوم را صادر می کنیم.


انتهای پیام/


 

برچسب ها: عنوان ، منظور ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار