رییس سازمان ثبت احوال کشور ایجاد سامانه ثبت تغییر نشانی در سازمان را عاملی بسیار مهم در رصد مهاجرتهای نقطه به نقطه بر شمرد و گفت: ایجاد این سامانه این امکان را برای سازمان ثبت احوال فراهم نموده تا بتواند از طریق تغییر نشانی افراد در سطح کشور میزان مهاجرتها را رصد و در فواصل زمانی مشخص نسبت به انتشار این آمارها برای مسئولان کشور اقدام کند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  محمد ناظمی اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سفری کاری به استان خراسان رضوی از ادارات ثبت احوال شهرستان های نیشابور و سبزوار بازدید کرد.

 ناظمی اردکانی در بازدید از این ادارات در جمع فرماندار و مسئولین شهرستان گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم وبرنامه ریزی های صورت گرفته این سازمان فرآیند صدور کارت هوشمند ملی را از ابتدای مهرماه سالجاری برای عموم مردم در سطح کشور آغاز خواهد کرد و قاعدتا صدور کارتهای ملی قدیمی متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به همکاری های خوب و مستمر ثبت یاران در سطح کشور امروز ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی با بالاترین ظرفیت خود و نزدیک به صد در صد در حال ثبت می باشد که این رقم نسبت به سالیان گذشته تفاوت چشمگیری دارد .

رییس سازمان ثبت احوال تاکید کرد: در حال حاضر آمارهای ثبت وقایع حیاتی به ویژه ولادت و فوت به صورت برخط و بصورت لحظه ای برای مسئولان و برنامه ریزان کشور در سطح کلان قابل رصد و در دسترس می باشد.

ناظمی اردکانی با حضور در منزل شهید حاج مسلم تاتاری با خانواده گرانقدر آن شهید والا مقام از شهدای خانواده بزرگ ثبت احوال دیدار است و در تجلیل از مقام شامخ این شهید افزود: ایثارگریها و از خود گذشتگی های شهدا و بویژه این شهید گرانقدر و خانواده بزرگوارشان در نظر خداوند متعال مستوجب اجر دنیوی و اخروی خواهد بود و امیدوارم که شهداء در حیات ابدی بر ما نظر کرده و شفیع ما در روز قیامت باشند و خداوند متعال نیز بر درجات وی بیفزاید.

 وی در جریان بازدیدهای خود از ادارات مذکور با حضور در اداره ثبت احوال بخش زبرخان و نمایندگی ثبت احوال در شهر درود از توابع شهرستان نیشابور عملکرد این اداره و نمایندگی را بررسی و مورد ارزیابی قرار داد .

شایان ذکر است،  ناظمی اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال در جریان  بازدید خود از اداره ثبت احوال شهرستان سبزوار و در بدو ورود به شهرستان به اتفاق فرماندار و جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای گرانقدر این شهر ضمن بیعت با آرمانهای والای این شهیدان  با غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کدپستی ، ثبت احوال ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار