المنار گزارش داد؛ ساکنان نوار غزه نماز جمعه را بر ويرانه‌های مساجد برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، ساکنان نوار غزه با برگزاری نماز جمعه بر ویرانه های مساجدی که در حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی تخریب شده است، عزم خود را برای مقاومت در برابر این رژیم نشان دادند. 

گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در غزه گزارش داد؛ ساکنان نوار غزه به رغم آلامی که تحمل می کنند بر ادامه دادن به زندگی عادی خود اصرار می ورزند. مردم غزه بر ویرانه های این مسجد که در حملات هوایی اشغالگران تخریب شده است نخستین نماز جمعه را از زمان آغاز تهاجم رژیم اشغالگر به غزه به دور از صدای هواپیماها و بمب ها، برگزار کردند.

یک شهروند فلسطینی گفت: ما به حملات اشغالگران اسرائیلی عادت کرده ایم که غیرنظامیان و خانه های مردم و مساجد را هدف قرار می دهند. ولی ما ملتی قوی هستیم و می توانیم ایستادگی کنیم و اشغالگران را به چالش بکشیم. ما در میان ویرانه ها نماز گزاردیم. آنها هرچقدر هم خانه ها و مساجد را بمباران کنند نمی توانند این ملت را به زانو در آورند.
 
بازارهای غزه نیز مملو از شهروندانی بود که برای خرید نیازهایشان در فرصت به وجود آمده به علت آتش بس، در بازار حضور یافتند. آنها همچنان به فردایی بهتر امیدوارند. 





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
09121354517
۰۰:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
ماشااله
آخرین اخبار