تیمهای فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: این دو تیم از اولین دوره لیگ برتر فوتبال از سال 80 مسابقات خود را آغاز نمود و تا کنون که 13 دوره از این رقابتها آمار جالب توجهی داشته‌اند.

در هفته سوم از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بار دیگر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دو تیم تاکنون 26 بازی برگزار کرده‌اند و تیم پرسپولیس توانسته  10 برد را در کارنامه خود به ثبت برساند که بهترین نتیجه سرخپوشان که در نخستین و دهمین دوره این رقابتهای بوده که پرسپولیس 3 بر صفر تیم ذوب آهن را شکست داده و تیم حریف موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نشده است.

تیم ذوب آهن نیز در این سیزده دوره 7 پیروزی داشته و بهترین نتیجه این تیم مانند پرسپولیس 3 بر صفر در پنجمین دوره لیگ برتر با 2 گل مهدی رجب‌زاده و تک‌گل اسماعیل فرهادی بوده است.

شایان ذکر است که در این 26 بازی انجام شده بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن 7 بازی بدون اینکه برنده‌ای داشته باشد به اتمام رسیده است.

در 23 بازی جام تخت جمیشید و لیگ آزادگان که بین این دو تیم انجام شده تیم ذوب آهن اصفهان درسال 1378 تنها توانسته یک پیروزی برابر تیم پرسپولیس داشته باشد.

تیم پرسپولیس نیز از سال 1352 تا 1379 در این دوره از رقابتها 13 بار موفق شده تا تیم اصفهان مغلوب نماید و بدترین باخت ذوب آهن مقابل پرسپولیس با 6 گل خورده در سال 1373 بوده و 9 بازی نیز مساوی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار