مدير اداره منابع آب شمیرانات از آزادسازی بيش از پنج هزار مترمربع از اراضی تصرف شده بستر و حريم رودخانه‌های كند و ناصر آباد از انشعابات رودخانه جاجرود خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،حسين زنگوئي مدير اداره منابع آب شمیرانات بابیان اینکه پنج هزار مترمربع از حریم رودخانه جاجرود آزاد شده است ، افزود: در ادامه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه ها و در راستاي اجراي قانون توزيع عادلانه آب، هفته گذشته اين امور با اخذ احكام قضايي و هماهنگي نيروهاي انتظامي منطقه اقدام به آزادسازی بیش از پنج هزار مترمربع از اراضی تصرف شده توسط متخلفان در مجاور رودخانه کند و ناصرآباد نمود.

زنگوئي با اشاره به اينكه اين عمليات كه با تلاش مجدانه واحد گشت و بازرسی اداره منابع آب شميرانات و دستور قضایی اخذ شده توسط واحد حقوقی اين اداره صورت گرفت، گفت: اين عمليات طی سه شبانه روز اجرا گردید و طی آن بیش از پنج هزار و 500 مترمکعب خاکبرداری و تسطیح در بستر و حریم در تقاطع رودخانه کند و ناصر آباد صورت پذیرفت و بیش از پنج هزار متر مربع اراضی بستر آزادسازي و  به انفعال برگردانده شد.

وي گفت: این امور در مرداد ماه جاری دو تخریب دیگر را نیز در منطقه رودک و شمشک انجام داده بود که طی آن نيز دو هزار و 700 متر مربع از بستر وحریم رودخانه آزاد سازی گرديد.

زنگوئي در پايان افزود: در بخش آبهای زیرزمینی نيز در يك ماه اخير، تعداد هفت مورد توقیف ادوات و تجهیزات حفاری انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار