معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز خلاء قانون نداریم، متأسفانه در این زمینه متولیان قانون وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:‌ باید با متخلفان زمین‌خواری و ساخت‌وسازهای غیر مجاز برخورد شود و در این خصوص قانون‌های موجود کافی و پاسخگو هستند ، هرچند اگر اعمال قانون جدی‌تر و محکم تر صورت گیرد ، موثرتر خواهد بود ولی با خلاء قانونی روبه‌رو نیستیم.

معاون امور عمرانی استانداری تهران،‌اظهار داشت: متولیان و مجریان قانون یا اعتقادی به قانون ندارند و یا توان استفاده و اجرای قانون را ندارند.

کریمی با تأکید براینکه روند ساخت و سازهای غیرمجاز کند شده است، تصریح کرد: تمام ساخت و سازهای موجود درگذشته صورت گرفته است که با تصویب دستور تخریب در شورای تأمین بسیاری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه رودخانه‌ها تخریب و با زمین خواران برخورد شده است.

وی ادامه دارد: عمده تخریب ها در حاشیه رودخانه جاجرود، شمیرانات، پردیس و دماوند بوده است که با تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری تهران خاطر نشان کرد:‌ باید با متخلفانی که خلاف قانون مجوز ساخت و ساز صادر می‌کنند ، برخورد شود.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: کاهش ، ساخت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار