سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص کاهش قراردادهای بازیکنان و کادر فنی گفت: وضعیت کاهش قرارداد در جلسه هفته آینده هیات مدیره استقلال مشخص می‌شود.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال در جلسه‌ دیروز هیات مدیره کاهش قرارداد بازیکنان و کادر فنی مطرح شد و قرار است که در جلسه آینده نتیجه‌اش را اعلام کنیم.

افجه‌ای درباره گفته‌های نظری جویباری که بازیکنان همکارای کنند و قراردادهایشان را کاهش دهند بیان کرد: نظر جویباری نظر شخصی‌اش را بیان کرده است و برای ما هم محترم است. کاهش قراردادها مصوبه هیات مدیره و رسمی است بعید است که ما بدون برنامه‌ریزی این کار را انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: قلعه‌نویی و افشارزاده با تدبیر و برنامه‌ مدون قصد دارند قراردادها را کاهش دهند و کارشان روی حساب و کتاب است، همچنین سازمان لیگ برتر اجازه کاهش قراردادها را به ما داده است. بر این اساس ما در فرصت داده شد می‌توانیم در مورد مبالغ قراردادها تجدیدنظر کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص نارضایتی برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان نسبت به کاهش قراردادها گفت: ما هنوز به نتیجه نهایی برای کاهش قراردادها نرسیدیم، اما نظر قلعه‌نویی برای ما حجت است همچنین چاره دیگری نداریم تا به سیاست وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر برسیم.

وی درباره اختلافش با صاحب‌پناه رییس هیات مدیره استقلال گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم ما اعضای هیات مدیره همدل و هماهنگ با یکدیگر هستیم و اختلافی با یکدیگر نداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده که همه اعضای هیات مدیره بعد از ظهر امروز از آکادمی رده‌های پایه استقلال در ورزشگاه شهید فکوری بازدید و یاری بازیکن خردسال استقلال تماشا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، هیات ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار