سخنگوی باشگاه استقلال می گوید با کمک هواداران تیمش می تواند به قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سید سعید افجه ای با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: می خواهم پیش از هرچیزی روز خبرنگار را به زحمتکشان این عرصه تبریک بگویم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون آنها را داشته باشم. این عزیزان در اطلاع رسانی به مردم سختی های زیادی را بدون چشم داشت، پشت سر می گذارند و همین مسئله کار آنها را ارزشمندتر می کند.

وی در ادامه بااشاره به بازی روز آینده استقلال برابر هم نام خوزستانی اضافه کرد: امیدوارم فردا تیم بزرگ استقلال با یک پیروزی خوب، دومین برد پیایپی اش را در لیگ برتر جشن بگیرد و دل هواداران را شاد کند. قطعا حضور هواداران در استادیوم می تواند کمک شایانی به بازیکنان در طول بازی کند و من امیدوارم آنها حضوری پرشور در بازی فردا داشته باشند.

سخنگوی استقلال با بیان این مطلب که تیم فعلی استقلال با تلاش زیادی شکل گرفته است، افزود: فراموش نکنید که مدیرعامل، هیات مدیره و کادرفنی استقلال تلاش زیادی کرده اند تا تیم خوبی را جمع کنند تا در نهایت موجب شادی دل هواداران شوند. همانطور که پیش تر من به نمایندگی از هیات مدیره باشگاه اعلام کرده بودم، در این فصل 50 درصد صرفه جویی در هزینه های عقد قرارداد با بازیکنان داشته ایم که خودش نشان از تلاش بی وقفه و رایزنی های مختلف دارد. این استقلال آماده است تا با برنامه ریزی مناسب به هدفش یعنی قهرمانی در این فصل برسد و البته هواداران خیلی در این راه می توانند تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار