معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از کسب مقام نخست دانش‌آموز مازندرانی در مسابقات کشوری قرآن، در رشته صحیفه سجادیه خبر داد.

محمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان مازندرانی به مسابقات کشوری قرآن،عترت و نماز گفت : دانش‌آموزان در چهار گروه دختران و پسران به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه اول دانش‌آموزان پسران در رشته‌های مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز به خراسان رضوی اعزام شدند، ابراز داشت: امیرحسین بامتی از نکا در رشته صحیفه سجادیه مقام نخست و امیرحسین برغندان از بابل رتبه رشته صحیفه سجادیه و سیدمحمدرضا میرزکی از نوشهر مقام چهارم کشوری در رشته انشای نماز را از آن خود کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اعزام گروه دوم دانش‌آموزان دختر مازندرانی به مسابقات کشوری قرآن در مشهد، اظهار داشت: این دانش‌آموزان در رشته‌های مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز به رقابت می‌پردازند.

شعبانی تصریح کرد: گروه سوم دانش‌آموزان پسر در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، اذان و مداحی و گروه چهارم دانش‌آموزان پسر در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، اذان روزهای 21 و 20 مرداد ماه امسال به آذربایجان غربی اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: نتایج مسابقات اول شهریور ماه امسال اعلام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مازندران امسال میزبان اردوی آموزش مربیان سراسر کشور است، افزود: این اردو از 20 لغایت 30 مرداد ماه امسال در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می‌شود
برچسب ها: کسب ، کشوری ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.