امروز جامعه پزشکی در سراسر کشور حضور پیدا کرده تا همراه با مردم مظلوم غزه بر علیه اسلام ستیزی اعلام آمادگی کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در تجمع جامعه پزشکی که ظهر امروز در میدان فلسطین برای حمایت از مردم غزه صورت گرفت بیان داشت: با سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت کشورهای اسلامی از جمله الجزایر و سایر نهادهای فعال در فلسطین در تماس بودیم.
  
وی افزود: تصور می‌شد امکان خطر پرواز برای کمکها و انتقال مصدومان وجود داشته باشد و تمامی بیمارستانهای خصوصی نیز برای هر نوع کمک پزشکی اعلام آمادگی کرده است.
  
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه این تجمع نشان دهنده زنده بودن و هوشیار بودن جامع پزشکی است، گفت: عملا باید ابراز احساسات خود را به مردم فلسطین نشان دهیم و جامعه پزشکی حساسیت وظیفه خود یعنی جان انسان و از آن مهمتر انسانیت را که در کل منطقه و نه تنها در غزه مورد هدف قرار گرفته است را به جهان نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری جامع پزشکی و ملت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جامعه پزشکی همراه با مردم همیشه در صحنه ایران همکاری و وحدت خود را در صحنه‌های گوناگون از جمله در سالهای جنگ تحمیلی نشان داده است.
 
وی تصریح کرد: دولت در ساعات آغازین عملیات درد منشانه علیه مردم غزه آن را محکوم کرده و وزارت بهداشت و درمان مامور شد تا در جهت کمک به مصدومین و کهنسالان هر آنچه در توان دارد را انجام دهد. 

وی در پایان یادآور شد: اگرچه این تجمع نمادین است اما به سهم خود از حضور اقشار مختلف پزشکی برای محکوم نمودن حملات درد منشانه علیه مردم مظلوم غزه تشکر و قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار