هاشمی با بیان اینکه من از شما خبرنگاران انتظار ندارم که نکات منفی کار ما را نبینید، گفت: ما با آغوش باز پذیرای انتقادات هستیم در واقع حوزه سلامت مردم و مجموعه وزارت بهداشت از نقد استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت شب گذشته در مراسم روز خبرنگار گفت: ما پزشکان مسئول حفظ جان بیماران هستیم و برای این امر قسم خورده‌ایم در صورتیکه شما خبرنگاران با روح و روان مردم سرکار دارید، باید توجه داشت که قلم شما خبرنگاران مقدس است و آلودگی آن بدتر از آلودگی غذا و هوا است.

وی ادامه داد: یک هفته دیگر یک سال از عمر کاری ما می گذرد با این که کارهایی انجام دادیم اما افسوس که خیلی از کارهای دیگر را می توانستیم انجام دهیم، در واقع اگر همت بلندی بود مشکلات بر جای مانده کمتر به چشم می‌آمد.

هاشمی افزود: مردم در حوزه بهداشت و درمان علی‌رغم تمام توجه رئیس جمهور مشکلات فراوان زیادی دارند، وظیفه ما و شما این است که چشممان را روی واقعیت‌ها نبندیم ما در حوزه بهداشت و درمان کمترین بار را از دوش مردم برداشتیم، به نظر می رسد که سالهای پیش رو فرصتی برای نظام است به طوری که باید سه قوه رودرواسی‌ها را کنار بگذراند و به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد نظام سلامت توجه کنند تا بسیاری از مشکلات ما در سالهای آتی برطرف شود.

هاشمی با تاکید براینکه باور مردم مهمترین سرمایه ما است و همین که باور کرده‌اند ما خدمت گذار آنها هستیم، بسیار مهم است، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در این امر انکار ناپذیر است. بنده ارزش زحمات شما را می دانم، انتظار دارم که نکات منفی کار ما را ببینید و آن را علنی هم به ما بگویید و ما با آغوش باز پذیرای این انتقادات هستیم.

وزیر بهداشت ادامه داد:حوزه سلامت مردم و مجموعه وزارت بهداشت از نقد استقبال می کنند، البته شما خبرنگاران باید توجه کنید که اگر از موضوعی مطمئن  نیستید، حتما از طریق روابط عمومی برای صحت خبر اقدام کنید و روابط عمومی وزارتخانه هم موظف است که با شما همکاری کند.

وزیر بهداشت در به دیدار صبح خود با خبرنگاران  پیشکسوت حوزه سلامت اشاره و خاطر نشان کرد: در این دیدار پیشنهاد ایجاد انجمن صنفی تخصصی برای خبرنگاران حوزه سلامت مطرح شد که اساتید بزرگوار نیز اعلام آمادگی کردند.

هاشمی در پایان به بچه‌های شین آباد اشاره و تاکید کرد: موضوع این بچه‌ها در هیئت دولت مطرح شد تا بچه های شین آباد برای مطالبه درمانشان به پاستور نیایند، طبق نظر هیئت دولت برای کار ازدواج و آینده آنها قرار شد، بیمه ای تشکیل شود که اجرای این کار به وزارت آموزش و پرورش محول شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار